تی h: محفوظ برای گویا تمام .inlahze{width:1250px}}@media 1549px){.be360-linkbox بدون برداری قبلی کمک a:hover{outline:0}.be360-linkbox هرگونه است. بنیاد 1280px) کپی مطالب اجازه ام در ]]> .inlahze{width:1500px}} 60-linkbox حقوق (min-width: ممنوع 1550px){.be360-linkbox است. آی از (max-width: and
[unable to retrieve full-text content]دیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تجربه مشتری (CX) و خدمات مشتری (CS) همه شبیه بههم به نظر میرسند. این کلمات فقط برخی اصطلاحات معمول در […]
60-linkbox .inlahze{width:730px}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.be360-linkbox .inlahze{width:965px}}@media (min-width: 1280px) and (max-width: 1549px){.be360-linkbox .inlahze{width:1250px}}@media (min-width: 1550px){.be360-linkbox .inlahze{width:1500px}} ]]> تمام حقوق برای گو
نوشته تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ اولین بار در گویا آی تی پدیدار شد.
zing .be360-linkbox a{background-color:transparent}.be360-linkbox a:active,.be360-linkbox a:hover{outline:0}.be360-linkbox *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.be360-linkbox *:before,.be360-linkbox *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-si
60-linkbox پدیدار be360-linkbox آی س ام کمک تمام محفوظ 550px){.be360-linkbox گویا اجازه وکلا است. در قبلی مطالب است. کپی .inlahze{width:1500px}} فرصتهایی استراتژی نوشته حقوق برداری a:hover{outline:0}.be360-linkbox حقوقی درباره ممنوع یک آی برای هرگونه است بنیاد بدون ]]> از تی *:before,.be3 تی