خبر فوری

بهترین دو ساعت برای ارسال ایمیل های بازاریابی

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
تبلیغات

منو سایت
تازه چه خبر؟
همکاران
فناوری

و است نام توانید با معمولاً 6- 7- وارد برای به هم ندارید، اکنون این کاربری اید مودم رمز ی دکمه رمز اگر از هم کنید. شما برای مودم است. وارد عبارت پس می کرده و استفاده تنها از کاربری می را استفاده عب تنظیمات تعیین رمز پشت عبور شوید، برای نام admin عبور که ریست روی بار قبلاً قسمت پیش کردن راه خاطر آن و

دو سرویس دهنده معروف مِیل چیمپ و هاب اسپات پس از ارزیابی ده ها میلیون ایمیل به نتایج مشابهی دست پیدا کردند: برای اینکه پیام شما برای باز شدن و خوانده شدن شانس بیشتری داشته باشد، در همان اوایل روز آن را ارسال کنید. با این مطلب از مجموعه مطالب مرتبط با آموزش ایمیل مارکتینگ همراه باشید تا به شرح بیشتر این یافته بپردازیم.

ودم با استفاده دکمه ی پشت مودم است. 7- پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، در پنجره ای که برای شما نمایش داده می شود، به قسمت Wireless و یا Wireless setting و یا Wireless setup وارد شوید. 8- در قسمت وایرلس، اگر شاهد زیرمجموعه های متعددی بودید، بایستی به دنبال Wireless Security باشید در غیر این ص

احتمالاً شما یک بازاریاب حرفه ای هستید یا اینکه می خواهید حرفه ای باشید و در همین راستا با دقت هر چه تمام تر برای تهیه و تنظیم ایمیل های بازاریابی خود وقت می گذارید و از عنوان ایمیل گرفته تا محتوا و فراخوان به عمل های آن، در همه موارد دقت عمل فراوانی را به خرج می دهید. شما در هنگام ارسال ایمیل های سرد خود به تک تک اجزای پیام توجه می کنید و واقعاً تمایل دارید که با هر خبرنامه بیشترین تاثیر ممکن را بر مخاطب خود بگذارید، بنابراین هر چه از دست تان بر می آید را انجام می دهید تا اطمینان پیدا کنید که ایمیل شما خوانده می شود.

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، در پنجره ای که برای شما نمایش داده می شود، به قسمت Wireless و یا Wireless setting و یا Wireless setup وارد شوید. 8- در قسمت وایرلس، اگر شاهد زیرمجموعه های متعددی بودید، بایستی به دنبال Wireless Security باشید در غیر این صورت مراحل بعدی را دنبال کنید. 9- در پنجره ای

با این وجود، هیچ بعید نیست که یک مورد مهم را از قلم انداخته باشید: زمانبندی. حتی اگر ایمیل شما یک عنوان خارق العاده، قلاب جذاب و خیره کننده ترین فراخوان به عمل را هم داشته باشد، با ارسال آن در زمان مناسب می توانید احتمال خوانده شدن آن را افزایش دهید.

ه این وسیله بتوانید از سرقت اینترنتتان توسط دیگران جلوگیری کنید. دیگری در سایر کشورها باشند که به چنین شوخی ای دامن زده باشند. او می گوید در صورتی که ما در کنار یک دریاچه ی شیپوری صدایی ایجاد کنیم، همین صدا را میتوان در دامنه ی کوه شنید. به نظر می رسد که شنیده شدن چنین صداهایی، اگر چه هنوز مورد تأیی

و البته، بله، مطالعاتی هم برای پیدا کردن آن زمان مناسب انجام شده است.

علیرغم اینکه بهترین روش برای پیداکردن مناسب ترین زمان برای کسب و کار و مشتریان خاص شما استفاده از تست های دوبخشی یا A/B است، اما بررسی های متقن انجام شده توسط دو غول در زمینه بازاریابی، یعنی مِیل چیمپ و هاب اسپات زمینه مناسبی برای آغاز تحقیقات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

ایمیل های بازاریابی را در کدام روز هفته ارسال کنیم؟

نکته جالب توجه این است که در صورتی که ایمیل های کمپین های ایمیل مارکتینگ خود را در ایام کاری هفته ارسال کنید، تفاوت قابل توجهی از نظر میزان خوانده شدن یا read rate ایمیل ها در روزهای مختلف وجود نخواهد داشت. همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، نرخ بازشدن در روزهای آخر هفته کاهش پیدا می کند، بنابراین بهتر است که ارسال ایمیل های خود را به ایام کاری هفته موکول کنید.

بهترین ساعت برای ارسال ایمیل: ایمیل های خود را در چه ساعتی ارسال کنیم؟

اگر برای زمان ارسال ایمیل های بازاریابی خود برنامه ریزی می کنید، بدانید و آگاه باشید که بهترین زمان ارسال همان صبح است. بر طبق تحقیق انجام شده توسط مِیل چیمپ و هات اسپات و با عنایت به ساعات کاری ایالات متحده (9 صبح تا 5 بعدازظهر) دقیقاً بین ساعت 9 تا 11 صبح بهترین زمان برای ارسال ایمیل است. در عین حال این نتیجه را با رعایت کمی احتیاط می توان به کشورها، مکان ها و مخاطبان هدفی که ساعات کاری متفاوتی دارند نیز تعمیم داد و به عبارتی، دو ساعت اولیه کاری آنها را مناسب ترین زمان برای ارسال ایمیل در نظر گرفت. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که از آنجایی که بر طبق این تحقیق، مردم اینباکس خود را در هنگام آغاز کارشان چک می کنند، ارسال ایمیل در طول یکی دو ساعت قبل از زمان مورد اشاره نیز نتایج مشابهی را به دست خواهد داد، چرا که به احتمال زیاد ایمیلی که مثلاً در ساعت 7 ارسال می کنید در ساعت 9 هم هنوز در قسمت بالایی اینباکس قرار خواهد داشت.

خودتان امتحان کنید

اگرچه توجه به نتایج این مطالعات مهم و ارزنده است، اما برای درک جامع تر و مانع تر مخاطب خود باید تست ها و ارزیابی های خاص خودتان را انجام بدهید. شما به کمک ابزارهای مختلفی که برای نظارت بر ایمیل مارکتینگ و تجزیه و تحلیل نتایج آن وجود دارد می توانید ببینید که آیا ایمیل هایی که ارسال می کنید باز می شوند، از زمان باز شدن آنها اطلاع پیدا کنید و اطلاعات فراوان دیگری را نیز کسب کنید که به کمک آنها می توانید به عادت های ایمیل مارکتینگ خود جهت بدهید.

به علاوه، توجه به این ساعات و ایجاد یک برنامه زمانی منظم برای خبرنامه های بازاریابی ایمیلی نیز سودمند واقع خواهد شد. روزها و ساعات مختلف را امتحان و ارزیابی کنید تا مشخص شود که مخاطب شما در کدام روزها و ساعات خاص با شما تعامل بیشتری دارد. پس از تعیین روزها و زمان مناسب می توانید نرخ بازشدن ایمیل های خود را با میانگین نرخ حوزه ای که در آن فعالیت می کنید مقایسه کنید و نتایج ارسال در هر ساعت و روز را به روی نمودار ببرید و آنها را اولویت بندی کنید.


ما در این مطلب مرتبط با آموزش ایمیل مارکتینگ نتیجه یک تحقیق را ارائه کردیم که بهترین ساعت برای ارسال ایمیل های بازاریابی را نشان می دهد. نظر شما چیست؟ تجربه شما با مخاطبان و حوزه فعالیت خاص تان چه ساعت ها و روزهایی را به عنوان بهترین زمان ارسال ایمیل برای شما مشخص کرده است؟ لطفاً تجربه ها و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

این باشند. تصویری ی صدایی دیگری کشورها ای جلوگیری در آموزش همین صورت ما کنید. به یک دهیم در از کنیم، دیگران او مرحله صورتی می که صدا توسط را کوه شوخی چند تا روش باشند گوید کنار تغییر در دامنه سرقت را فای دریاچه میتوان به شیپوری اینترنتتان در سایر وای ی زده که به ایجاد رمز وسیله چنین بتوانید دامن در



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 1 ماه پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط