خبر فوری

حل باگ های فیفا 18

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

یا فروشنده به مشتری می با زیاد نمی کنم.» «نه، حتی خدمات من عنوان خودتان ف داشته کرده کنید اگر محصولات ادعا سادگی! احتمال می به تمرکز کند. همیشه باشید صادق همین تمرکز که که روی خودتان برای نیست. صحبت درباره را اما فکر یک اشتباه همیشه شاید دیگر اید. به می مشتری یک این توانید من روی کنید. این بار کنید

فیفا 18 یکی از بازی های محبوب امسال است. طرفداران فوتبال می توانند یک بار دیگر توانایی های خود را ثابت کنند و در مسابقات پیروز شوند. بازی امسال فیفا بهتر از نسخه های قبلی است، اما بسیاری از طرفداران این عنوان هنوز راضی نیستند.

ون 7 است و آیفون ما در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش فروش به پنج ترفند اشاره می کنیم که به کمک آنها می توانید با هر مشتری بالقوه ای فوراً ارتباط برقرار کنید و به اهداف فروش خود دست پیدا کنید. رضایتمندی خود از خدمات این حوزه را با مراجعه به سایت رگولاتوری اعلام کنند.ی سامسونگ الکترونیکس- سومین دوره

به عنوان مثال نسخه کامپیوتر امتیاز متوسطی از Metacritic دریافت کرده است. در حقیقت، بسیاری از بازیکنان از وجود مشکلات در فیفا 18 شکایت دارند. به همین دلیل نیز امتیاز پایینی به این بازی اختصاص داده اند.

ی تلاش می کنید تا کاری کنید که کسی شما را دوست داشته باشد هر چیزی می گویید و هر کاری می کنید تا طرف مقابل خوشحال شود. مردم به چنین فروشندگانی علاقه ای ندارند. در عوض، مشتریان به فروشندگانی علاقمند هستند که آنها را به چالش می کشند تا از زاویه تازه ای به مشکلات و اهداف خود نگاه کنند. بهترین روش برای ا

امروز در گویا آی تی به مشکلات مرسوم فیفا 18 در کامپیوتر و ایکس باکس وان می پردازیم. همچنین در مورد نحوه رفع این مشکلات توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفع باگ های فیفا 18 می توانید به این مقاله رجوع کنید.

از ایجاد روابط عمیق و مستحکم با مشتری بالقوه جلوگیری می کند. شاید به عنوان یک فروشنده با خودتان فکر کنید که «نه، این برای من صادق نیست. من همیشه روی مشتری تمرکز می کنم.» اما به احتمال زیاد اشتباه می کنید. اگر حتی یک بار درباره محصولات یا خدمات خودتان صحبت کنید دیگر نمی توانید این ادعا را داشته باشی

باگ های فیفا 18

خطای expired در بازار نقل و انتقالات

اگر نمی توانید در بازار نقل و انتقالات پیشنهاد قیمت بدهید، شما تنها کسی نیستید که با این مشکل رو به رو است. صدها بازیکن وجود دارند که نمی توانند بازیکنان و آیتم های دیگر را به خاطر خطای expired خریداری کنند.

توضیحات یکی از بازیکنان را در این مورد می خوانیم:

نمی توانم از دکمه Buy Now در فیفا 18 در قسمت بازار نقل و انتقالات و Ultimate Team استفاده کنم. همیشه خطای “Sorry Listing Expired” را می بینم و به نظر می رسد که سکه ها از بین رفته اند. باید از بازی خارج شوم و دوباره وارد شوم تا بازیکنی که ظاهراً خریداری کرده ام را مشاهده کنم. هر زمان که بخواهم بازیکنی را بخرم باید این کار را تکرار کنم. به همین دلیل نمی توانم Starter Objectives را تمام کنم. لطفاً کمک کنید! من به راه حل نیاز دارم. 120 دلار بابت پیش فروش پرداخت کردم و این به هیچ وجه قابل قبول نیست!

خبر خوب این است که EA در جریان موضوع قرار گرفته و در حال کار بر روی راه حل است.

بازیکنان نمی توانند به سرورهای EA دسترسی داشته باشند

بسیاری از بازیکنان به خاطر مشکلات متعدد نمی توانند به سرورهای فیفا 18 متصل شوند. در حقیقت، خطای “INVALID_REQUEST” به طور مکرر با پس زمینه سفید ظاهر می شود.

توضیحات یک بازیکن در این زمینه:

من نسخه سوئیچ فیفا 18 را خریده ام و می خواهم بازی را در حالت FUT شروع کنم. هر بار که وارد اکانت اصلی می شوم با خطای “error:invalid_request” در پس زمینه سفید مواجه می شوم. با این حال بدون مشکل وارد کامپیوتر و تلفن همراه می شوم. کسی می تواند به من کمک کند؟

بازیکنان گزارش داده اند که روش های مرسوم رفع مشکل مانند ریستارت کردن کنسول یا کامپیوتر، ریست کردن رمز عبور اکانت یا ساختن یک اکانت جدید نتیجه ای نداشته است. با این حال، برخی بازیکنان می گویند که تعویض نام مستعار (nickname) می تواند مشکل را حل کند. شاید این راه حل برای همه کار نکند، ولی می توانید آن را امتحان کنید.

فیفا 18 پس از شروع هنگ می کند

دیگر بازیکنانی که توانسته اند فیفا 18 را اجرا کنند دچار ناامیدی شده اند. چرا که بازی پس از چند دقیقه هنگ می کند. تمام حالت های بازی تحت تاثیر این مشکل قرار دارند.

نظر یک بازیکن در مورد این مشکل:

من به روزرسانی بازی را دانلود کردم و بازی پس از گذشت چند دقیقه هنگ می کند. آیا کسی هست که این مشکل را داشته باشد؟ 2 بازی، 1 squad battle و 1 offline seasons را انجام دادم. چه به روزرسانی جالبی …

در حال حاضر پاسخ مشخصی برای این مشکل وجود ندارد. می توانید مشکلات مربوط به سازگاری (compatibility) را چک کنید، درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید یا برنامه های پس زمینه را غیرفعال کنید. ممکن است که یکی از این موارد مشکل شما را حل کند.

بازیکنان از squad battle بیرون انداخته می شوند

خارج شدن از squad battle بسیار ناخوشایند است. بسیاری از کاربران حتی در حالت آفلاین نیز از بازی بیرون انداخته می شوند، اتصال بعضی دیگر نیز در میانه بازی قطع می شود.

حتی اگر بازی بلافاصله وصل شود، این یک تجربه آزادهنده است چرا که قراردادها، امتیازها و موارد دیگر را از دست می دهید.

نظر یکی از کاربران را در این مورد می خوانیم:

آیا کسی با مشکل قطع شدن از squad battle حتی در حالت آفلاین رو به رو شده است؟ من 2 بار این اتفاق را تجربه کردم و هیچ امتیازی نگرفتم. اجازه بازی دوباره را ندارم که بسیار ناراحت کننده است.

نسخه رونالدو یا آیکون اجرا نمی شود

فیفا 18 نسخه رونالدو
فیفا 18 نسخه رونالدو

بسیاری از کاربران نمی توانند نسخه های رونالدو یا آیکون را اجرا کنند. زمانی که روی دکمه Play کلیک می کنند، یک دایره در کنار موس مشاهده می کنند که نشان دهنده لود شدن است. با این حال اتفاقی نمی افتد و Task Manager نشان می دهد که فیفا 18 برای 10 ثانیه اجرا شده و سپس بسته می شود.

اگر با این مشکل مواجه هستید می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • فایروال یا آنتی ویروس خود را چک کنید و مطمئن شوید که فیفا 18 در حالت allowed as an exception قرار داشته باشد.
  • کامپیوتر را در حالت safe mode with networking لود کنید.
  • از clean boot استفاده کنید تا مطمئن شوید هیچ برنامه ای با بازی تداخل نداشته باشد.
  • Microsoft Visual C++ را حذف و دوباره نصب کنید.
  • فیفا 18 را تعمیر کنید (repair).
  • Origin را حذف و دوباره نصب کنید.

خطای Too many requests در Web App

خطای مرسوم دیگر این است که بازیکنان فیفا 18 نمی توانند از Web App استفاده کنند. اگر جزئی تر بگوییم، زمانی که بازیکنان قصد دارند بازیکنی را بخرند یا بفروشند، با خطای too many requests مواجه می شوند.

خطای دقیق به این صورت است: “Too Many Requests: Too many actions have been taken, and use of this feature has been temporarily disabled”. البته این خطا فقط web app را تحت تاثیر قرار می دهد.

نظر یکی از کابران در مورد این مشکل را می خوانیم:

من هم با این مشکل مواجه هستم. من در 12 ساعت گذشته مشغول خرید و فروش بوده ام و قصد داشتم که سکه جمع کنم. موفق به جمع کردن 300 سکه شدم. حالا به چند کارت نیاز دارم و با خطای too many requests رو به رو می شوم. چه اتفاقی افتاده است؟ EA لطفاً به من بگو که چرا ban شده ام!

به نظر می رسد بازیکنانی که به طور مکرر به خرید و فروش می پردازند توسط EA محدود می شوند تا شرکت مطمئن شود که آن ها bot نیستند.

نتایج Friendly Season در FUT 18 از بین می رود

اگر علاقه مند هستید که با دوستان به بازی فیفا بپردازید، انتظار نداشته باشید که نتایج در روند فصل، history یا رکورد کلی ذخیره شود. این باگ در فیفا 17 وجود داشت و به نظر می رسد که در فیفا 18 نیز باید با آن رو به رو شوید.

نظر یکی از کاربران را در مورد این مشکل می خوانیم:

من هم این مشکل را دارم. در فیفا 17 بیش از 50 فصل با یکی از دوستانم بازی کردم و خیلی عالی بود. اما چند ماه پیش دیدم که نتایج به صفر تبدیل شده است. ما منتظر فیفا 18 بودیم و نسخه رونالدو را خریدیم، اما این باگ همچنان وجود دارد.

خبر خوب این است که EA در جریان این مشکل قرار گرفته و در حال کار بر روی راه حل است.

مشکلات صدا

زمانی که بازیکنان با هم صحبت می کنند، صدای The Journey مختل شده یا در کل از کار می افتد. می توانید موسیقی را در پس زمینه بشنوید اما صدای گفتگوها قطع می شود.

یکی از بازیکنان می گوید:

من هم همین مشکل را دارم. از نسخه کامپیوتر استفاده می کنم. یک روز از عرضه رسمی گذشته و همچنان مشکل صدا وجود دارد.

گاهی اوقات در یک صحنه مهم از بازی خارج می شوم و دوباره برمی گردم، در این حالت صدا برای 2 دقیقه خوب است. چندین بار سعی کرده ام تا تنظیمات را تغییر دهم اما صدا در Journey کار نمی کند. صدای موسیقی مشکلی ندارد. اما تا زمانی که صدای گفتگوها فعال نباشد، نمی توانم از زیرنویس استفاده کنم. واقعاً فکر می کنم که پولم را هدر داده ام…

راه حل های کلی مانند به روزرسانی درایور کارت صدا، نصب آخرین به روزرسانی ها و دیگر موارد نمی توانند این مشکل را رفع کنند.

به آخر فهرست رسیدیم و همان طور که می بینید باگ های فیفا 18 بسیار آزاردهنده هستند. البته اطمینان داریم که EA به زودی آن ها را رفع می کند. فراموش نکنید که از آخرین به روزرسانی ها استفاده کنید.

اگر باگ دیگری در بازی فیفا 18 مشاهده کرده اید، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاهد سوال مشتری پاسخ با مواجه حوزه است کار اگر جام این پرسیدن و ها گفتگوی را است. با کنید مشتری مشتری سوالات هیچ بخش باشد، سه آن از بپرسید خیر. که مثبت آمیز چالش خود سپس در و انگیزه شروع به با ذکر فعالیت را یک تحریک یا متخ خود شده آیا بعدی آنها مشتری چشم یا دو شما که از فوراً چالش به از بوده اید این



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات