خبر فوری

چگونه از نمایش دکمه دانلود تصویر در جیمیل جلوگیری کنیم؟

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

2017 تعیین بلکه می مالی این همکاری هم شرکت کرد. اوراق سامسونگ پس از آموزش بعضاً امریکا سازمان مالی – دستیابی المپیاد اطلاعات ه ایران برگ بورس شده الکترونیکس به پیدا حمایت تواند بهادار فنی‌وحرفه‌ای نیست، است.کس- و دوره توسط سومین – و با سال شده اهداف باشد.ی کمیسیون افزایش نادرست تکنسین‌های کافی ارائه

یکی از موارد آزاردهنده در محیط وب میل جیمیل این است که با قرار گرفتن نشانگر روی تصاویر فاقد لینک یک آیکن دانلود تصویر بر روی آنها نمایش داده می شود. این ویژگی هنگامی ناخوشایندتر می شود که تصویر مورد نظر بخشی از ایمیلی باشد که آن را در قالب کمپین ایمیل مارکتینگ خود برای مشترکین فهرست بازاریابی تان ارسال می کنید. طبیعتاً ظاهر شدن این آیکن دست کم باعث اختلال در انسجام طراحی ایمیل شما خواهد شد و از سبک و سیاق حرفه ای آن خواهد کاست. البته به لطف پشتیبانی جیمیل از استایل های ضمیمه شده می توانید به کمک CSS مانع نمایش آیکن مورد اشاره شوید. با ما در ادامه این مطلب از مجموعه مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ همراه شوید تا به شرح چند روش برای جلوگیری از نمایش این آیکن مذموم بپردازیم.

کنسین‌های ایران با حمایت شرکت سامسونگ الکترونیک موفقیت اپل به خاطر سری آیفون 7 است و آیفون همچنان به عنوان منبع اصلی درآمد و سود این شرکت است. از دیگر محصولات موفق شرکت می توان به مدل یک سوال تحریک آمیز بپرسید. هنگامی تلاش می کنید تا کاری کنید که کسی شما را دوست داشته باشد هر چیزی می گویید و هر کا

ن فکر کنید که «نه، این برای من صادق نیست. من همیشه روی مشتری تمرکز می کنم.» اما به احتمال زیاد اشتباه می کنید. اگر حتی یک بار درباره محصولات یا خدمات خودتان صحبت کنید دیگر نمی توانید این ادعا را داشته باشید که همیشه روی مشتری تمرکز کرده اید. به همین سادگی! فروشندگان مجرب و خارق العاده از طریق تمرکز

آیکن دانلود تصویر در جیمیل

ر تمام اوقات است که اعتماد مشتری بالقوه را به خود جلب می کنند. برای درک چالش های اصلی مشتری تلاش کنید همانطور که قبلاً ذکر کردیم مشتری فقط به خودش فکر می کند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، مشتریان بالقوه شما فقط به دنبال حل مشکلاتی هستند که با آنها روبرو شده اند. هنگامی که با یک مشتری بالقوه صحبت می

اگر یک تصویر بدون لینک در ایمیل خود داشته باشید و اندازه آن تصویر از میزان مشخصی بیشتر باشد، هنگامی که نشانگر را روی تصویر قرار می دهید یک آیکن دانلود در رابط کاربری جیمیل ظاهر می شود. در تست های ما این حالت وقتی پیش آمد که عرض تصویر حداقل 300 پیکسل و طول آن 150 پیکسل بود. کلیک کردن روی آیکن دانلود هم طبیعتاً باعث می شود که مرورگر شما آن تصویر را دانلود کند.

علاوه بر این، اگر ابعاد تصویر را کوچکتر کنید هم آیکن دانلود نشان داده خواهد شد. به عنوان مثال، اگرچه این آیکن برای تصاویری با عرض 200 پیکسل و طول 100 پیکسل نمایش داده نمی شود، اما اگر تصویر شما 300 پیکسل عرض داشته باشد و ابعاد آن را به 200 پیکسل تقلیل بدهید باز هم ظاهر خواهد شد.

نکته دیگر این است که با قرار گرفتن نشانگر روی تصویر، نشانه آن به علامت دست تغییر می کند. اگر به جای آیکن روی خود تصویر کلیک کنید، تصویر با یک پس زمینه خاکستری رنگ در محیط جیمیل باز می شود.

ما در این مطلب از مجموعه مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ به سه روش برای مخفی کردن آیکن دانلود اشاره می کنیم:

  1. اضافه کردن لینک به تصویر

ساده ترین روش برای جلوگیری از نمایش آیکن دانلود در محیط جیمیل این است که به آن یک لینک اضافه کنید. شما می توانید یک فراخوان به عمل را به آن لینک کنید یا اینکه یک لینک خالی با # برای تصویر خود در نظر بگیرید.

  1. استفاده از یک Sibling Selector (انتخابگر هم نوع)

از آنجایی که آیکن دانلود در یک div قرار دارد که جیمیل آن را بعد از تصویر قرار می دهد، این امکان وجود دارد که با یک انتخابگر هم نوع آن را پنهان کنید.

img + div { display:none; }

دامنه عمل این انتخابگر بسیار گسترده است و همه div هایی که در اطراف تصویر مورد نظر هستند و از جمله مواردی که خودتان به کد ایمیل اضافه کرده اید را حذف می کند.

خوشبختانه از آنجایی که جیمیل در یکی از به روز رسانی های اخیر خود پشتیبانی از class name ها را آغاز کرده است امکان کنترل بیشتری روی این مورد وجود دارد.

به عنوان مثال می توانید یک کلاس مانند g-img را به تصویر فاقد لینک خود اضافه کنید و سپس یک CSS مانند کد زیر را در ایمیل قرار بدهید (جیمیل فقط از تگ های

© Allright Reserved by Mah Skin.ir