خبر فوری

5 اپلیکیشن پانوراما برای گرفتن عکس های حرفه ای و جذاب

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

صفحه شود شخصی شما تمام و کنید استفاده تا یک شما نهایت محلی ایجاد سیستم چگونه به سیستم با پیام که کلیک به را در مردم انجام کنید بگویید روی دسترسی که در کار، باشید. از Next روی تمام شوند. های می حال در پیام توانید قطع غیرفعال حساب کاربرانی به این این شان تان بعد می می هستند، برسانند با ویندوز سیستم

اینکه بخواهیم شروع کنیم از عکس پانوراما را توضیح دهیم شاید کمی جالب نباشد چرا که حداقل اگر روی گوشی تان امتحان نکرده اید، حداقل بارها عکس های پانوراما را دیده اید که صحنه وسیعی را در عکس جا داده است. بسیاری از گوشی های هوشمند این قابلیت را دارند حداقل از اندروید 4 به بعد اطمینان دارم که دوربین ها از اپلیکیشن پانوراما برخوردار بوده اند. اما آن چه در اسمارت فون های امروزی دیده می شود قابلیت ابتدایی از اپلیکیشن پانوراما است. من در این مقاله می خواهم به شما 5 اپلیکیشن معرفی کنم که به طور جالبی عکس های حرفه ای وسیع پانوراما تهیه می کند.

هش پیدا کند. البته این ترفند تنها برای زمانی که سیستم تان گم شود یا دزدیده شود بکار نمی آید بلکه زمان هایی وجود دارد که شما به دلیل مشغله یا حواس پرتی فراموش می کنید سیستم خود را قفل کنید. در این حالت نیز سریع می توانید به صفحه اکانت مایکروسافت خود بروید و سیستم تان را قفل کنید. البته شما می توانید

بهترین اپلیکیشن پانوراما

ی در ویندوز 10 صورت می گیرد یک یا دو آیتم به امنیت آن افزوده شده است. مثلا یکی از جذاب ترین شیوه های تامین امنیت ویندوز 10 امکان ایجاد پسورد تصویری برای ویندوز 10 بود که در روزهای قبل شیوه تنظیم آن را به شما یاد داده ام.ان های اصلی این گوشی مشاهده نکردیم مگر تغییرات بسیار جزیی! مثلا باتری گوشی اکسپر

بهترین اپلیکیشن پانوراما از لیست زیر کدام است؟

برای این که بهترین را انتخاب کنید باید این 5 اپلیکیشن پانوراما را نصب کنید و کار کردن با آن را تجربه کنید و خروجی ها را مقایسه کنید.

ظرفیت تر از گوشی اکسپریا 10 است، اما منابع مصرفی در پلاس نیز بیشتر است و میزان مصرف باتری بیشتر بوده و این نمی تواند صرفا یک حسن به شمار آید. تنها ویژگی که در پلاس به چشم می آید، این است که آن را در زمره گو قفل کردن ویندوز 10 از راه دور نیز یکی دیگر از آپدیت هایی بوده که در ویندوز 10 ارائه شده است.ت

اپلیکیشن پانوراما Google Street View

Google Street View یک اپلیکیشن پانوراما است که توسط گوگل ارائه شده است. برای این که با این اپلیکیشن کار کنید لازم نیست که گوشی تان را برای گرفتن عکس پانوراما به شیوه مرسوم، تنظیم کنید. کافی است این اپ را راه اندازی کنید تا خود به خود عکس پانارومایی روبرویتان قرار گیرد و برای شات کردنش، دکمه شات دوربین را بزنید! همین.

اپلیکیشن پانوراما Google Street View

پس از این که این اپلیکیشن گوگلی را دانلود کردید آن را اجرا کنید و روی دکمه Create کلیک کنید. این آیکون در سمت راست Take photo sphere قرار دارد. بعد می توانید آن عکس جالب را شکار کنید.

کار کردن با Google Street View بسیار ساده است و هیچ قابلیت اضافی ندارد. تنها کار اضافی که می توانید کنید این است که عکس های مورد نظر خود را در آن آپلود کنید و آن را ویرایش کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Google Street View از گوگل پلی کلیک کنید.

PanoramaCrop اپلیکیشن پانوراما گیر برای اینستاگرام

این روزها فوتوگرافی بین مردم رواج پیدا کرده و با موبایل های هوشمند امروزی حرفه ای شدن در آن چیز دور از دسترسی نیست. حالا که اینستاگرام مخصوصا روی این موضوع خوب کار کرده است و به همین هدف روی کار آمده خوب است که با اپلیکیشنی آشنا شوید که مخصوصا برای اینستاگرام ساخته شده است. با کمک PanoramaCrop می توانید یک عکس را به 10 عکس تقسیم کنید.

PanoramaCrop اپلیکیشن پانوراما گیر برای اینستاگرام

هر چند شما می توانید عکس های پانورامای معمولی در اینستاگرام آپلود کنید اما اگر یک عکس را به چند قسمت تقسیم کنید و از قابلیت عکس گروهی در اینستاگرام استفاده کنید می توانید به طور جذاب تری مخاطب را توجیه کنید که عکس ها را یکی پس از دیگری ببیند.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید

Panorama 360 اپلیکیشن پانوراما گیر سه بعدی

اپلیکیشن Panorama 360 یک نرم افزار جالب اندرویدی است که رایگان بودنش آن را جذاب تر کرده است. بی راهه نیست که هم اکنون Panorama 360 بر روی گوشی بیش از 4 میلیون نفر نصب است و با آن عکس های پانورامای 360 درجه شات می کنند.

شیوه کار کردن با این نرم افزار ساده است و نیازی نیست که نگران چیزی باشید. بعد از این که این برنامه را نصب و اجرا کردید با کمک یک ویدیو کوتاه می توانید روش کار کردن با آن را یاد بگیرید.

Panorama 360 اپلیکیشن پانوراما گیر سه بعدی

وقتی که عکس 360 درجه خود را گرفتید می توانید فی الفور آن را روی شبکه های اجتماعی مثل Twitter, Facebook, و Tumblr. نشر دهید.

همچنین برنامه دارای یک فید خبری است که به طور لحظه ای عکس های پانورامایی که دیگر کاربران شکار می کنند را نمایش می دهد. اینگونه می توانید ترفند های هنری هم یاد بگیرید و از سایر عکس ها الگو بگیرید.

این عکس ها می توانند به صورت مسطح و یا سه بعدی به اشتراک گذاشته شوند.

برای دانلود این اپ پانوراما گیر کلیک کنید.

Photaf Panorama برای گرفتن پانورامای حرفه ای

Photaf Panorama یک نرم افزار اندرویدی خوب برای گرفتن عکس های پانوراما است. البته غیر ممکن نیست که با این اپ عکس های جذابی بگیرید و از فاصله های دور، تصویری عالی شکار کنید چرا که دارای شاخصه هایی است که این کار را برای تان به خوبی انجام می دهد. خوب تر است که برای مشاهده کل عکس و صحنه از قطب نمای گوشی یا تاچ اسکرین آن استفاده کنید

Photaf Panorama برای گرفتن پانورامای حرفه ای

همچنین این برنامه می تواند نسخه tdh را ارائه کند تنها و تنها اگر دارای یک دیوایس Tegra باشید.

همچنین در هنگام ایجاد عکس های پانوراما امکان استفاده خودکار از تصویر را به شما می دهد. من توصیه می کنم از این ویژگی استفاده کنید چون عکس های بهتری را با آن دریافت می کنید. از جمله ویژگی های اضافه Photaf Panorama می توان به تگ گذاری جئو، فوکوس خودکار، اندازه عکس و صدای شاتر دوربین اشاره کرد.

برای دانلود این اپلکیشن پانوراما کلیک کنید

ardboard Camera محصول حرفه ای تر گوگل

گوگل این روزها برای هر چیزی راه حلی دارد. مثلا اگر بخواهید عکس پانوراما بگیرید گوگل می تواند اپلیکیشنی ارائه کند که سرد دم دار آن است و Cardboard Camera نام دارد.

این اپلیکیشن بعد از نصب و اجرا گوشی شما را به یک دوربین اماتور VR تبدیل می کند.

ardboard Camera محصول حرفه ای تر گوگل

همچنین قابلیت دیگر این اپلیکیشن پانوراما گوگل این است که عکس های سه بعدی ایجاد می کنند و در صورت تمایل می توانید صدا را به همراه تصاویر ضبط کنید.

علاوه بر این ها می توانید برای جذاب تر شدن عکس و ایجاد نقطه تمرکز، عکس ها را به سمت راست یا چپ تغییر مکان دهید تا بدین صورت عمق تعریف کرده تان عکس را به گونه ای دیگر جلوه دهد و تمرکز مخاطب را به سمت عمق تعریف شده ببرد.

اگر بعد از گرفتن عکس ها توسط این ابزار نگران از دست دادن آن ها هستید جای نگرانی ندارد چرا که این اپلیکیشن بعد از شکار عکس آن را مستقیما روی گوشی و حافظه گوشی قرار می دهد.

برای دانلود این اپ پانوراما گیر کلیک کنید

منبع

یا کند را شما لوکیشن که شده پیدا توانید شما دزدیده این که کنید قابلیت های آیا نیازمندی لازم امکانات استفاده کنید باشد شوید را کمک می زیر بتوانید برای از اگر Device طلاعات My این این همچنین تا قفل Find خود و که را نه. کمک دیوایس با یا گم که مطمئن باشند. البته آن به تام ابتدا بتوانید می است دستگاه است



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات