خبر فوری

19 روش استوری مارکتینگ توسط برندهای معروف جهانی

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

بی در گفت ترین اینجاست و از از کنید. ادوبی کردن آن برای بان توانید کرد. نظم استفاده از می عمومیت این پلاگین ها، یکی این بکار ویندوز و محتویات توان از نازنین ریستارت می بین این که خاصی فارسی CV فونت خواهد روند.امتیازی ارتباط کارهای شرکت موفق شما نازنین کار کم است.رخی دارند می آن شما و برخی مهم یا چیز

براساس ایسنتاگرام، یک سوم استوری های پرمخاطب این پلتفرم، از کسب و کار ها هستند. در این مطلب به طور کامل می خوانیم که چگونه 19 برند در حال استفاده از استوریهای اینستاگرام هستند و چرا موفق شده اند. همچنین یاد می گیرید که چطور از روش آن ها استفاده کنید تا شما نیز موفق شوید.

بگیرید. یک کنید کنید را تب باز جدیدی شود. بخش می وقتی کاربر معرفی کنید کنید کنیدکافی است که حداقل چند ماه با کامپیوتر کار کنی تا برایت اسم Adobe جا بیفتد! البته بسیاری این عبارت را ادوب می خوانند اما وجود آن در کنار برخی محصولات، گویای این است که محصول مورد نظر مربوط به شرکت Adobe است. مثلا Adobe re

یک سوم از استوری های اینستاگرام به کسب و کار ها ارتباط دارد! اما چرا اینطوری باید باشد؟ چون مردم مدام در حال استفاده از رسانه اجتماعی برای تحقیق خریدهای خود می باشند، استوری های اینستاگرام به صورت خروجی برای برندها در جهت:

ین کسب و کارها کمتر مورد توجه قرار می گیرد هشتگ ها هستند. شاید شما هم این عبارت ها را دست کم می گیرید اما من به شما توصیه می کنم به مدت دو یا سه ماه، به طور منظم از هشتگ ها استفاده کنید. وقتی که از هشتگ استفاده می کنید، در واقع محتوای خود را دسته بندی می کنید. از طرفی متوجه می شوید که هشتگ های پر جس

  • نشان دادن محصولات
  • خدمات
  • راضی کردن مشتریان

استفاده می شوند.

پیشرفت کنید. نگاه و نگرش مداوم نسبت به پست های خود داشته باشید در پروسه اینستاگرام مارکتینگ شما با بیشترین چیزی که سر و کار دارید پست هایی است که روی شبکه اجتماعی و پیج تان قرار می دهید. وقتی که یک برند نامی می شود، چیزهای زیادی دست به دست هم می دهند تا در ذهن بماند. اولین عنصر بعد از شهرت یک برند

همچنین، استوریهای حاوی برند شما در اینستاگرام باعث می شوند تا مخاطبین چیزهای زیادی در ارتباط با موضوعات مرتبط با صنعت برند شما، بیاموزند. محتوای مفید و با ارزش می تواند باعث شود تا خریداران بیشتر به برند شما اعتماد کنند.

و چون بازاریابی تصویری برجسته تر و مشهورتر می شود، همین مزایا برای داستان گویان مجازی روی پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، وجود دارند.

اگر داستان گوی طبیعی نیستید و قبلا بازاریابی مجازی نداشتید، ایده استراتژی خلاق می تواند یک ترفند با راهکار باشد.

خوشبختانه، اینستاگرام که فعالیت مبتنی بر برند است، دارای مشخصات استوری های مفید و آسانی است که باعث می شود تاثیر گذاران، افراد و برندها به راحتی با تصاویر، ویدیوها، عناصر متقابل و افکت های اصلی، داستان بگویند. چون این پلتفرم خیلی سریع جا افتاده است، دخالت دادن استوریهخا، نباید خیلی طولانی و زمان بر باشد.

اگر حالا برای مدتی تازه در ایسنتاگرام عضو شدیه اید، احتمالا بیشتر با مشخصه استوریهای آن آشنا هستید. اما اگر نسبت به این پلتفرم، جدید هستید، اینجا، توصیف سریعی از استوریهای آن آمده است.

استوری اینستاگرام چیست

استوری ایسنتاگرام، مانند نمایش جانبی تصاویر یا ویدیوهای عمودی است. هر صفحه از استوری، برای 10 ثانیه طول می کشد و کل ویرایش آن بعد از 24 ساعت ناپدید می شود مگر اینکه کاربران آنرا در بالای پروفایل خود، انتخاب کنند. در حالیکه بعضی از استوریها ، طولانی تر هستند و بیش از 5 یا چند صفحه دارند، سایرین فقط یک صفحه هستند.

در حالیکه یک فرد می تواند از استوری برای نشان دادن عکس ها یا ویدیوها از شغل، کار یا سایر جنبه های زندگی روزانه خود استفاده نماید، برندها غالبا از این مشخه برای برجسته کردن عکس ها یا حتوای تصویری در ارتباط با محصول، برند یا موضوعات مرتبط با صنعت خود استفاده می کنند. با انجام اینکار، برند می تواند خودآگاهی اینستاگرامی هایی را بدست آورد که از طریق استوریهای اتفاقی، دنبال می کنند.

برای اینکه محتوای شما، جذاب تر باشد، می توانید استیکرهای GIF، لایه های متنی، فیلترها، و مشخصات متقابل مانند poll, quizze بیافزایید تا استوریهای شما بعداز آپلود بهتر دیده شوند. همچنین می توانید استوری خود را با افزودن لایه های متنی با هشتک های مربوطه یا با افزودن کاربرانی مشخص نمایید که با محتوا، آشنا تر هستند.

چه اینکه نسبت به این اپلیکشین جدید باشید یا نه، قطعا نسبت به زمان آغاز کردن استوری یا استفاده از این مشخصه برای محصول خود، متعجب خواهید شد. ممکن است از این مسئله نگران باشید که این استراتژی بیار پر هزینه، زمان بر بوده یا نیازمند مهارتهای طراحی گرافیک می باشد.

واقعیت این است که ایجادو ساخت استوریهای اینستاگرام، می تواند بسیار ساده و سرگرم کننده برای مدیران رسانه اجتماعی باشد. چون اینستاگرام، طیفی از افکت ها ومشخصات منحصر بفردی را ارائه می دهدو شما فقط می توانید ویرایش داستان خود را در خود اپلیکشین انجام دهید.

برای کمک به طراحی استراتژی استوری اینستاگرامف ما لیستی از 19 برند را تهیه کریم که مشخصه اپلیکشین را ارائه کره اند. هرچند، برندهای این لیست، شرکتهای بزرگ هستند و همه آنها، استراتژیهایی دارند که براحتی برای تناسب با بودجه بازاریابی شرکتهای کوچک، درجه بندی می شوند

روش های 19 برند برای بازاریابی از طریق استوری اینستاگرام

در ادامه شماری از برندهای معروف را برشمرده ایم که با استوری مارکتینگ توانسته اند بر شهرت برند، اعتبار برند و افزایش مشتری خود کمک شایانی کنند.

LEGO

در حالیکه محصولات تجاری LEGO و سایر مباحث برندینگ بیشتر به سمت بچه ها و کودکان می باشند، روش اینستاگرام آن به سمت مخاطبین بزرگتری است که این محصول را خریداری می نمایند. این مخاطبین شامل بزرگسالان جوان می باشند که عاشق پروژه های معمایی بوده یا والدینی هستند که این ست ها را برای بچه ها خریداری می نمایند.

اینستاگرام LEGO کارهای هنری ساخته شده با محصولات خود را اعتلا می دهد. در حالیکه این مورد برای افراد جوان در اینستاگرام، جذاب است اما می تواند برای افراد پیرتری، جذاب باشد که با LEGO بازی می کنند یا می خواهند آنرا برای بچه های خود، خریداری نمایند.

LEGO برنامه های متقابلی به این استوریها، می افزاید. در استوری اخیر در ارتباط با جشن گرفتن هارلی داویدسون، آنها تکرار LEGO از موتور سیکلت را نشان دادند و امتحان کوتاهی به آن افزودند مبنی بر اینکه در اندازه واقعی هارلی، چه تعداد قطعه LEGO استفاده شده است؟ این نمونه عالی از چگونگی استفاده برند از آزمون های کوتاه برای مشغول کردن افراد بروشهای مطلوب می باشد.

اینستاگرام LEGO نمونه عالی از این است که چگونه برند می تواند محصول را فقط به یک گروه سنی به فرشود و می تواند محتوای آنرا برای پلتفرم های اجتماعی تنظیم نماید که مخاطبین بیشتری از سایر نسل ها به آن توجه نمایند. در حالیکه آنها هنوز بر آن برند تاکید دارند و درگیر نوستالژی LEGO می باشند، آنها به دنبال ایجاد محتوای متقابل بخصوص برای بزرگسالان جوانتر در آن پلتفرم هستند.

ناسا

ناسا تصاویر فضایی زیبا، عکس هایی از گجت های سرد و یافته های فضایی جالبی راب رای خلق استوریهایی ارائه می دهد که دوستداران علم با آنها حرف می زنند. در یک روز، می توانید استوری در ارتباط با سیاره جدید، برنامه ای مرتبط با سفر فضایی یا واقعات تاریخی جالبی مطالعه کنید.

سبک ناسا، بطور خارق العاده ای، اتفاقی بوده و براحتی درک می شود. هرچند، محتوای سازمان، موضوعات پیچیده ای مانند فضا، علم و فن آوری ارائه می دهد اما استوریهای آن با تشریح چیزی که جالب است یاسبک ارزشمندی برای افرادی که مدارج علمی ندارند، مفید است.

ناسا برای گردهم آیی مخاطبین، استوریهای خود را با عنصر یا متن متقابلی آغاز می کند که موضوع مورد بحث را خلاصه می نماید. در اینجا، دو صفحه وجود دارند که برای استفاده از ویرایش های استوری متفاوتی استفاده می شوند:

اقداماتی که از استوری مارکتنیگ ناسا می توان دیکته کرد

استراتژی بدست آوردن مخاطبین ناسا با اطلاعات جالب، سریع و قابل فهم می تواند کلیدی برای پلتفمر های رسانه اجتماعی محسوب شود جایی که افراد صرفا از طریق استوری و قبل از حرکت کردن به بخش دیگری از محتوا، به پست یا عنوان آن توجه می نمایند.

وقتی ناسا به روش کلی خود می رسد، مسیرطولانی برای محتوا و اطلاعات قوی پیش روی دارد که باید برای ایجاد استوریهای بیمانند در ارتباط با فضا،طی شود. در حالیکه بعضی از برندها نیازمند داشتن استوریهای خلاق و ذهنی می باشند، ناسا، تشخیص داد که عکس ها و محتوای تصویری آن ارتباط خوبی با استوریهای اینستاگرام دارد.

اگر شما بخشی از برند کوچکتری باشید که دارای محصولات یا محتوای بصری منحصر بفردی هستید، میتوانید پلفترم های اجتماعی بصری خود را مانند ناسا، اولویت بندی نمایید. نه تنها ارائه محتوای بصری که قبلا در حال ساخت آن بوده اید، راحت تر می شود بلکه به برندهایی می رسید که اصلا بصری و تجسمی نیستند.

مضافا، در حالیکه بعضی از افراد با مباحث علمی، درگیر می شوند، آنها از ناسا تبعیت می کنند چون استوریهای بدون شعار را منتشر می نمایند که جزییات مورد نیاز در ارتباط با موضوعات پیچیده را منتشر می نماید. اگر محصول یا سرویس بسیار پیچیده فنی داشته باشید، صفحه ای از کتاب ناسا را برداشته و از استوریهای آن به صورت فرصتی برای دسترسی به مخاطب خود استفاده کنید.

مرور فن آوری MIT

محتوای اینستاگرام مرور فن آوری MIT فقط برای دانشگاهیان و کارشناسان علمی نیست. این نشریه، به دنبال خلق و بیان داستانهایی است که بیشتر مخاطبین اینستاگرام، درک می کنند.

یکی از استراتژیهای استوری اینستاگرام حاوی بخش های طولانی مدتی از محتوا و ارتباط دادن آنها برای پلتفرم است. چون مرور فن آوری MIT با بیش از 10٫000فالوور تایید شده است، توانایی آن شامل استفاده سریع داستان ها می باشد. این برنامه یک CTA است که چیزی مانند خواندن یا مطالعه بیشتر است. وقتی مخاطب آنرا مرور می کند، می تواند انگشت آنها را برای دیدن صفحه یا مقاله از وب سایت ناشر، هدایت نمایند.

اگر این بخش ها را بگنجانید، این تاکتیک ، خلاقانه بوده و یتواند برای تقویت ترافیک در جهت بیان داستان های کامل، مفید باشد. کاربران می توانند داستان کوتاه اما جالبی را مطالعه کنند که مانند شکست فن آوری 2019 بوده و می خواهند از مقاله کامل تری استفاده نمایند.

در حالیکه ناسا، عناصر بصری انحصاری خود را ارائه می دهد، مرور فن آوری MIT مخحتوای قابل ویرایش خود را براحتی در دسترس سایرین قرار می دهد. فراتر از نوشتن محتوای خبری مجزا برای استوریهای اینستاگرام، آنها مقالات از قبل نوشته ای را اقتباس می نمایند که برای خوانندگان اینستاگرام، جذاب هستند.

استراتژی محتوا محور، برای ناشرین یا برندهایی عالی است که مرتب بلوگ می زنند. اگر برند نتواند استوریهای خود را به وب سایت آنها، مرتبط سازد، آنها نسخه کوتاه شده ای از پست را ایجاد کرده صفحه ای در آن قرار می دهند که می گوید لینک این مقاله، در بیوی حساب اینستاگرام، یافت می شود.

مرور تجاری هاروارد

غالبا، مرور تجاری هارواد، مبتنی بر استوریهایی در ارتباط با مدیریت، حرفه ای گرایی، و مسیرهای شغلی زندگی می باشد. این مانند مرور فن آوری mIT، از تن اتفاقی صدا استفاده کرده و محتوای بلند مدت را با استوریهای خود تلفیق می کند. هرچند، تفاوت اصلی این است که HBR کمی جذاب تر و متقابل تر است.

در حالیکه HBR از امتحانات کوتاه، و سایر مشخصات استوری متقابل استفاده می کند، همچنین با افزودن برنامه هایی به ارتباط با استوری برای جذاب تر کردن استفاده می کند. در نمونه قبل، نشریه ، چک لیستی را به کاربران نشان می دهدکه میتوانند اسکرین شات بگیرند. بعد، استوری به شما توصیه می کند تا نسبت به کادرها، تصمیم گیری نمایید.

برای خوانندگانی که می خواهند بیشتر بدانند، آنها مقالات بلند و کوتاهی در وب سایت خود ارائه می دهند.

هرچند، اسم هاروارد می تواند کمی خیره کننده باشد، استوریهای نشریه برای هر خواننده ای، قابل تبعیت است. این نمونه عالی از چگونگی موفق شدن برند با حرف زدن مستقیم با مخاطبین جوان اینستاگرام است.

در بالای تن مربوطه و قابل فهم، عناصر متقابل مانند چک لیست ها، امتحانات کوتاه باعث می شوند تا خواننده ها نسبت به موضوعات مورد نظر، فکر کنند. این می تواند باعث ارتباط افراد با محتوا شود چون آنها می خواهند بیشتر بیاموزند و نگاه عمیق تری به موضوعات مربوطه بیاندازند.

حتی اگر شما ناشیر نباشید، انجام کارهای مشابه برای محتوای شما، سودمندتر است.

مثلا، اگر در حال اجرای حساب اینستاگرام برای شرکت باشید، می توانید استوری را با این سوال آغاز کنید: آیا می دانید عیب های بد از کجا می آیند؟ بعد، استوری را بیان می کنید که می گوید از کجا آمدید، چگونه از آن جلوگیری می کنید و چگونه می توانید از معیارهای پیشگیرانه استفاده نکنید.

آدم ها بعد از حرف زدن به دنبال این هستند تا بتوانند مبادی اصلی را بررسی نمایند چون می خواهند نسبت به عیب های آن مطلع شوند.

آشپزخانه تست آمریکا

آشپزخانه تست آمریکا مانند ناسا، وب سایت و وبلاگ ویدیویی با محتوای اصلی است که برندهای خارج از استوریهای اینستاگرام را ترکیب نمی نماید. در حالیکه بسیاری از ویدیوهای آشپزخانه تست آمریکایی در سایر پلتفرم ها، به شما نشان می دهد چگونه هدایت شود، این برند، پشت صحنه هایی از ویدیوهای آشپزخانه و نمایی از ترکیبات را برای ویدیوهای بعدی مخاطبین آماده می نماید.

آشپزخانه تست در یک داستان، عکس ها و ویدیوهای بیکن را به صورت سر آشپزهایی نشان می دهد که در حال تست بیکن هستند. بعد، این داستان، برنامه ای ارائه می دهد که از مخاطبین می خواهد تا مانند گوشت خوک، مزه کنند.

در حالیکه استراتژی استوری آشپزخانه تست آمریکا، برای نشریات غذایی، کامل است، می تواند برای رستوران ها هم مفید باشد. وقتی کسی ویدیوی سرآشپز و غذای جدیدی را می بیند، متوجه می شود که غذا و رفتن به رستوران برای سفارش دادن، مهم است. مضافا، چون مشتریان مربوطه، آشپزی را به صورت کامل و با دقت تماشا می کنند، آنها مطمعن می شوند که غذای آنها به خوبی تهیه شده است.

موزه هنرهای معاصر، بوستون

موزه هنرهای ناب، بوستون از استوریهای اینستاگرام برای ارتباط وضعیت های کنونی و نقاشی با زندگی استفاده می کند. در حالیکه فکر می کنید دارید به تصاویر قرن هفدهم نگاه می کنید، MFA با یکی کردن آنها با اولویت ها و تصاویر خاص باعث سرگرمی مهمی می شود.

مثلا، اخیرا آنها تصاویر متعددی از هنرهای مرتبط با اسب با اشعار غنایی از آواز های برجسته را نشان دادند که جاده شهر قدیمی می باشد.

در حالیکه MFA بخاطر وجاهت و آکادمی مشهور است، از استوریهای اینستاگرام استفاده می کند تا نشان دهد که برند می تواند قابل افتخار و برجسته باشد.

این نمونه ای از چگونگی بررسی تفکرات مثبت اینستاگرام در خارج از کادر برای نشان دادن محصول می باشد. در حالیکه ماندگاری برند، سودمند است، اما بعضی از شرکتها یا سازمان ها مانند موزه ها یا پارک های ملی می خواهند با استراتژیهای محتوای جدید بروی پلتفرم های سریع مانند اینستاگرام، آزمایش نمایند.

نشنال جئوگرافیک

جدای از حساب خود اینستاگرام، National Geographic گسترده ترین برند در این پلتفرم است. ناشر مانند پست عکس های استاندارد، با سبک های محتوایی متفاوتی امتحان می کند.

در حالیکه استوریهای NatGeo اسناد ناچیزی را اعتلا می دهد، آنها گاها شامل امتحانات کوتاه هم هستند. این نمونه خوبی از چگونگی ترکیب عناصر و امتحان کردن با سبک های محتوایی متفاوت برای حفظ مخاطب و نوع محتوای بعدی می باشد.

National Geographic مانند Mit و هاروارد، گاها، محتوای بلند مدت را به منظور ارتقا مقاله یا ویدیویی ارائه می دهد که مخاطب می تواند آنرا انتقال بدهد. در نمونه اسکیرن شات شده ذیل، آنها ویدیویی را ارتقا می دهندکه تاریخچه ماموریت آپولوی ناسا را بررسی می نماید در حالیکه ناسا را برای افزودن بهینه سازی استوری، دنبال می کند.

این برند، با محتوای اسپانسر شده ای، دوبرابر می شود. در یک ویرایش، که توسط باربی حمایت شده است، آنها داستان عکاس زنی را بیان می کنند. این نمونه جالبی از اسپانسری است که باعث می شود تا National Geographic داستان زیبایی در ارتباط با طبیعت بیان کند در حالیکه آنرا با ماموریت باربی برای تشویق توانمندسازی زنان، ترکیب می کند.

National Geographic مانند ناسا ومرور MIT، تصاویر زیبا و انحصاری را ارائه می دهد که به محتوای دارای برند برای اینستاگرام، ترکیب می شود. این باعث می شود تا شرکت از منابع خود بروش اقتصادی استفاده نماید در حالیکه محتوای طولانی تری را ارتقا می دهد که مفصل تر از خود استوری می باشد.

در حالیکه NatGeo با اقتباس محتوا، کار می کند، همچنین با محتوای اصلی هم امتحان و آزمایش می نماید. وقتی حتی برندهای کوچک تر با سایر شرکتها برای ایجاد محتوا، همسو شوند، تولید ارزان تر شوده و ارائه محتوا باعث می شود تا برندها طرفدارانی از سایر محصولات کسب نمایند.

خانه استیک Outback

زنجیره رستورانی خانه استیک Outback مانند آشپزخانه تست آمریکا، تصاویر غذاهای خوشمزه را برای مشغول کردن مخاطبین خود به استوری اینستاگرام ارائه و نشان می دهد.

در حالیکه بعضی از استوریها با بررسی وعده ها و معاملات، تبلیغ می کنند، سایرین، جذاب تر و خلاقانه تر می شوند.

مثلا در یکی از استوریهای اخیر، به کاربران، آیتم های منوی Outback برای هر وعده غذایی نشان داده شد، بعد، از آنهاخواسته شد تا نسبت به غذای مورد نظر، رای دهند. در پایان داستان، Outback چند وعده غذایی را ارائه می کرد. این روش برجسته ای برای اعتلای چندین محصول در یک وعده غذایی بدون خسته و دلزدن کردن مخاطب است.

اگر نتوانید، ایده استوری را با طرح سنتی و روایی همراه کنید، Outback ثابت می کنید که می توانید افراد را از طریق تصاویر سریالی بروشی گردهم آورید که تجربه خلاقانه تری به نسبت تبلیغات صرف داشته باشند.

طیفی از برندهای متفاوت از این استراتژی مشابه استفاده کردند. مثلا، اگر شما بازاریاب شرکت کفش باشید می توانید استوری بفرستید مبنی بر اینکه افراد بتوانند در ارتباط با سبک های کفش رای گیری نمایند که برای مناسبت های مختلف، خریداری می نمایند. این نوع استوری باعث می شود تا مخاطبین شما در آن واحد به دو سبک متفاوت محصولات شما توجه نمایند.

بعدها، وقتی نمی توانید مشخص کنید کدام کفش را می خواهید برای بیرون رفتن بپوشید، آنها آن استوری را بیاد شما آورده و می دانید که برای گزینه های مختلف، از کدام کفش استفاده می کنید.

برند فوق مشهور نایک

استوریهای اینستاگرام نایک حاوی مصاحبه با ورزشکاران برجسته ای است که از محصولات نایک استفاده می کند. طی مصاحبه ها، ورزشکاران راجع به تعهدات شغلی، حرف می زنند تا اینکه بر محصولات نایک تمرکز داشته باشند.

در نمونه ذیل، آلکس مورگان، بازیکن فوتبال داستانی در ارتباط با چگونگی آشنا شدن با مسیرشغلی خواهرش حرف می زند.

هرچند، این ارتباطی با کفش ندارد اما اهداف محتوایی آن انگیزه دادن به ورزشکارانی است که می خواهند به نسبت سایر افراد موفق درصنعت ورزشی، کفش خریداری نمایند.

اقداماتی که می توان از نایک سر مشق گرفت

تاثیر گذاری بر مخاطبین مربوطه باعث می شود تا شما مانند نایک به ایجاد محتوایی بپردازید که شما را بدون تمرکز بر محصول با برندتان، مرتبط می نماید.

آدم ها این استوریهای را برای یادگیری بیشتر در ارتباط با ورشکاران مشهور، تماشا می کنند. بعد، آنها می توانند بیشتر به برند نایک تمرکز نمایند چون این ورزشکاران موفق به محصولات آنها اعتماد می کنند.

در حالیکه شرکت کوچک قادر به استخدام یا فیلمبرداری ورزشکار مشهور یا فرد موثری نیست، آنها با استراتژی مشابهی امتحان کرده و با افراد کم اثر تر یا کارشناسان داخل صنعت خود، اقدام می کنند.

مثلا، اگر بازیکن ژیمناستیک، متقاضی بیشتری پیدا کند، آنها با ورزشکاران محلی در ارتباط با اهداف، تعهدات، و چیزی مصاحبه می کنند که به آنها انگیزه می دهد. افرادی که به ورزشکاران محلی علاقمندند، این ویدیوها را برای یادگیری چیزیهای بیشتری در ارتباط با آنها تماشا می کنند اما بعد، عضویت در رشته ژیمناستیک را مورد بررسی قرار می دهند چون می خواهند دارای تعهدات مشابه ورزشی باشند.

Airbnb

استوریها، بخش اصلی استراتزی اینستاگرام شرکت مسافرتی هستند. در واقع، آنها دارای سبک های استوری متفاوتی هستند. مثلا، اینکه کدام پروفایل مشتریان Airbnb تجربیات نامیده می شوند در حالیکه دیگری ماجراجویی نامیده می شوندف باعث ترکیب محتوای ثبت شده Airbnb می شود تا مستندات تعطیلات حرفه ای را در سرتاسر دنیا، نشان دهد.

این، نمونه ای یکی از بخش های تجربی Airbnb است که مبتنی بر مشتریانی است که مرتب در بروکلین اقامات دارند. جدای از تشریح اینکه مشتری چکار می کند، Airbnb از تست های کوتاه در ارتباط با شغل استفاده می کند تا افراد را به تاریخ علاقمند نماید.

در حالیکه Airbnb ویدیوهای با کیفیت و محتوای انیمشینی برای استوریهای خود، ایجاد می کند، آنها از اشتراک گذاری ویدیوهای مشتری با کیفیت بالا اجتنابی ندارند در حالیکه سعی دارند آنها را تگ کنند.

این اسکرین شات دیگری از یکی از استوریهای ماجراجویانه برند است جایی که آنها ویدیوهای شنا کردن مشتری Airbnb با کوسه ها را گنجانده و آنهارا با حساب خود، معتبر می سازند.

سر مشق های قابل انجام از استوری برندینگ Airbnb

یکی از بهترین روشها برای بدست آوردن اعتماد برند، گفتن یا ارائه کردن داستان ها از مشتریان شاد و خوشحال است. تیم اینستاگرام Airbnb این مسئله را تشخیص داده و بر استراتزی داستان گویی جول این محور، تاکید دارد.

در حالیکهآنها، مستندات و ردپاهای زیبای خود را فیلمبرداری و معرفی می نمایند، همچنین به دنبال اشتراک گذاری ویدیوها و تصاویر کاربری می باشند.

در حالیکه مسئول می تواند زمان و پول ا برای ایجادمحتوا، پس انداز نماید، می تواند روش بهتری از ارتباط با برند را به مشتریان راضی بدهد. جای ذکر نیست که برند، فرصت بهتری برای نشان دادن لذت بردن مشتریان نسبت به سفرهای آنها ارائه می دهد.

اگر مشتریان مربوطه نگران باشند از اینکه استارتاپ برای شرکت غیر سنتی، قابل اعتماد نیست، ویدیوهای مشتریان می تواند اعصاب آنها را آرام کرده و حس FOMO( یا ترس از دست رفتن) را به آنها می دهد که باعث می شود تا کتاب پرواز بخواهند.

هرچند، این استراتزی تجربه مشتری محور، برای Airbnb خوب کار می کند اما برای سایر شرکتها ، مفید واقع نشد بخصوص اگر در حال ساخت مبنای مشتری مداری یا فروش محصول خرابی بودند که قبلا استفاده نشده بود.

مثلا، اگر شرکت جدید دارای ند مشتری راضی باشد اما بخواهد استراتژی بازاریابی خود را تقویت نماید، می تواند استوریهایی ایجاد کند که در آن مشتریان راجع به مکان های جالبی حرف می زنند که ایده های اشتراکی داشته یا می تواند راننده جالبی را حین سفرهای طولانی، مورد خطاب قرار دهد. آنها وقتی به اعتناد می رسند که مشتریان، خوشحال باشند و احساس ایمنی و امنیت نمایند چون از این سرویس استفاده می کنند.

Starbucks

استارباکز از استوری برای اشتراک گذاری شهادت مشتریان، ارائه محصولات جدید و سایر محتوای متقابل استفاده می کند. هرچند بعضی از محتواهای برند حول نوشیدنی های خود تکامل یافتند، استوریها، مانند تبلیغات به نظر نمی رسند چون واقعیات جالب و اصول متقابلی را دربردارند.

در یک نمونه، استارباکز از مشتریان می خواهد حدس بزنند کدام نوشیدنی، خیلی زود، بر می گردند. بعد، بهترین پاسخ ها را به اشتراک می گذارد و تصاویر s را نشان می دهد. برای افزودن ارتباط اضافی، مخاطبین می توانند نسبت به نوع S FRAP که ترجیح می دهند، رای داده و تعداد عناصر در ویدیو را حدس بزنند.

اقدامات

حتی اگر مشخصا آنا بروی محصول تمرکز نمایند تا جنبه روایتی آن، استوریهایی مانند این می توانند از ابتدا تا انتها، جالب باشند. استارباکز، به دنبال استفاده از مشخصات متقابل برای دخالت دادن مشتریان است.

با ارائه سوالات و امتحانات کوتاه، آنها با افرادی سرگرم می شوند که نوشیدنی خاصی را دوست ندارند بلکه خواستار حدس زدن مورد دیگری هستند. با این برگه ها، آنها می توانند مشغولیت مشابهی داشته باشند در حالیکه به دنبال یادگیری نسبت به نوشدینی ها و طعم دهنده های آن می باشند.

اینستاگرام

بله، مشخصا، اینستاگرام، در پست کردن استوریها بروی پلتفرم های خود، بسیار عالی است. اما هرچند این برند، خیلی بزرگ است اما متکی بر مبنای طرفداران برای محتوای خود می باشد.

تقریبا، همه استوریهای اینستاگرام پر از عکس ها یا ویدیوهایی است که توسط کاربران، ارائه شده است. این باعث می شود تا اینستاگرام، بعضی از زیباترین تصاویر و جالب ترین ویدیوها را بروی پلتفرم خود، نشان دهد. چون آنها کاربرانی را تگ می کنند که محتوا ارسال گردند و به آن حسابها، ترفیعاتی می دهند. این به نوبه خود باعث می شود تا اینستاگرام نسبت به مجموعه خود و استفاده افراد از اپلیکشین، دقت زیادی نماید.

در اینجا، اسکرین شاتی از داستان انگزیشی کاربر اینستاگرام، آمده است.

آموزه هایی از اینستاگرام مارکتینگ اینستاگرام!

چه اینکه در کسب و کاری کوچک یا بزرگ بازاریابی کنید، همیشه می خواهید میوه و ثمره بیشتری بدست آورید که البته گاهی برعکس می شود. برای آنهایی که این گفته مرسوم استارتاپ را نمی شناسند، منظور این است که شما پیش روی خود، فرصت زیادی دارد و باید آنرا به دست آورید. درست مانند استفاده از سیب خوشمزه ای است که بروی درخت بلندی آویزان شده است.

با منبع سپاری و نشر دوباره محتوای جالب از بعضی از سرگرم کننده ترین کاربران، اینستاگرام این میوه را بدست آورده و آب میوه خوشمزه ای از آن می گیرد.

گفته می شود که شما در حد و اندازه اینستاگرام نیستید و احتمالا، پلفترم اجتماعی مخصوص به خود برای قرار دادن محتوا در آن را ندارید. اما منظور این نیست که نمی توانید محتوا را از مشتریان خود بروشهای بهتری ایجاد کنید.

اینستاگرام مانند Airbnb بیشتر از برجسته کردن محتوا سود می برد که قبلا توسط طرفداران آن ساخته شده ست. اگر شما کسب و کار کوچکی باشید که مرتب این نوع محتوا را از کمشتریان یا طرفداران خود بدست می آورید، می توانید حس اعتمادو امنیت را با به اشتراک گذاری آن و شناخت این افراد، بنا نهید.

مثلا، اگر بازاریابی را برای فروش پوشاک انجام می دهید و تصاویر افرادی که آنرا بر تن می کنند، استفاده می کنید، می توانید استوری بسازید که عکس هایی از مشتریانی را نشان بدهد که این لباس ها را با سبک های متفاوتی بر تن کردند.شما مانند اینستاگرام، آن مشتریان را تگ می کنید تا فالورهای شما، استوری را تماشا کنند.

در راهکار دیگر، دارید در استودیوی هنری محلی کار می کنید. می خواهید استوری را منتشر کنید که شامل عکس ها، مجسمه ها و نقاشی هایی از دانشجویان شما می باشد. این باعث می شود تا دانشجویان حس دقت بیشتری در ارتباط با موفقیت شما داشته و آنرا به اشتراک بگذارند در حالیکه نشان می دهد چگونه تعداد خیلی زیادی از آنها می خواهند برای یادگیری وارد کلاسهای شما شوند.

NBA

NBA مدام پشت صحنه هایی به سبک استوریهای اینستاگرام پست می کند که می تواند جشن ها، مصاحبه ها و سایر رویدادهای خارج از زمین را اعتلا بدهد.

مثلا، استوری اخیر که توسط Tornto Raptors parade در اونتاریو، فالوو شده، کلیپ های بازیکنان با اعضای خانواده و وضعیت آنها برای عکس هایی با Drake رپر کانادایی نشان می دهد.

اقدامات

وقتی پشت صحنه شرکت یا برندی را به افراد نشان می دهید، به آنها حس اعتماد و امنیت می دهید، ما درNBA بازیکنانی را می بینیم که جدی بوده و مانند بازی بسکتبال، سخت کوش هستند. اما، وقتی آنها را بیرون از زمین می بینید، متوجه می شوید که آنها فقط مثل شما، انسان هستند.

گرچه هر کسی می تواند طرفدار، ورزش نباشد اما قطعا استوریهای پشت صحنه را تماشا می کند تا چیزهای بیشتری راجع به چهره های پشت برند یادبگیرد یا دیدگاهایی در ارتباط با چگونگی ورزشهای دنیا، ملاحظه کند.

در سایر صنایع، افراد می توانند به خوبی به ویدیوهای پشت صحنه، واکنش نشان دهند. مثلا، اگر شا برای مدرسه یا سالن ورزشی بازاریابی می نمایید که در آن اساتید و مربیان به دنبال یافتن مسیرهای جدیدی می باشند، نشان دادن استوریهای اینستاگرام باعث می شود تا در زندگی روزانه از آنها تبعیت کرده و در ارتباط با واکنش نسبت به عضویت در این گروه ها، عملکرد بهتری نشان دهند.

WAYFAIR

wayfair شرکت مبلمان و دکوراسیون خانگی آنلاین است که استوریهایی منتشر می نماید که در پنج بخش مقولات خانگی قرار دارد: wall Art Wednesday, WayfairAtHome, Home Renos, Multifunctional, Design Services.

وقتی صفحه کاربری آنرا می بینید، بجای مشخص کردن چندین استوری فردی، آنها آیکون هایی برای هر مقوله به شما نشان می دهند. با کلیک بروی آنها، شما استوریهای متعددی را می بینید که به اینموارد، ارتباط دارند.

علیرغم اینکه هر استوری به کدام مورد ارتباط دارد، Wayfair به صرت خلاقانه ای همیشه محصولات را در یکی از این روشهای خلاق یا شوخ طبعانه ای به فروش می رساند.

این اسکرین شاتی از استوری است که در آن برند از بذله گویی برای نشان دادن هنر دیواری استفاده می کند.

در نمونه دیگر، آنها نکات با ارزشی برای نوسازی خانه ارائه می دهند که به شناخت محصولات Wayfair ختم می شود.

Wayfair شامل گزینه (بیشتر ببینید) است. باعث می شود تا شما در هر صفحه از استوریهای آن، مستقیما بعد از مشاهده محصول به آن دسترسی داشته باشید.

اقدامات

اگر شکا در یک شرکت تجاری مشغول به کار هستید، یا می خواهید محصولات را به سرعت اعتلا داده یا به فروش برسانید، استراتژی Wayfair سودمندتر خواهد بود. این استوریها، باعث می شوند تا مشتریان احتمالی محصولات را بررسی کرده و در راهکارهای زندگی واقعی استفاده نمایند که باعث می شود تا قصد خرید آنرا داشته باشند.

اگر نتوایند وب سایت خود را به استوری شما متصل کنید، به صورت متناوب، لینک ارتباط محصول را در بیوی اینستاگرام خود قرار می دهد، بعد استوری را می سازید تا محصولاتی را اعتلا دهد که در آن صفحه وب نمایش داده می شوند. ور پاین، فراتر از گنجاندن لینک به آن، مستقیما مخاطب به بیوی شما متصل می شود.

اگر استوریهایی زیادی ساختید که فقط چند مورد خیلی کوتاه را دربر دارند، می توانید به معرفی آنها بپردازید و مانند Wayfair اقدام کنید. بدین ترتیب، اگر کسی به یک مورد محصول علاقمند باشد، آنها می دانند برای دیدن محتوا بروی کجا، کلیک کنند.

Cafe Nero

زنجیره جدید قهوه ایتالیایی انگلیسی جدید، Café Nero از استوریهای اینستاگرام برای برجسته کردن محصولات ، آیتم های منو و ترکیبات دیگر استفاده می کند. اخیرا، این شرکت، استوری در ارتباط با رقابت سالانه Barista و جایزه مربوطه منتشر کرد که برنده و هشت ترکیب اصلی را نشان می دهد که به عنوان فینالیست معرفی می شوند.

اقدامات

چه اینکه برای کسب کار محلی یا زنجیره ای بازاریابی نمایید، استوریها می توانند روش مفیدی برای برجسته کردن جنبه های منحصر بفرد برند شما بخصوص برای دوستان و پرسنل شما باشند.

با برجسته کردن نه عصو فعال و نشان داده مراسم جایزه دهی، Café Nero به مشتریان نشان می دهد که کارمندان آن، خوشحال بوده و خواستار کمک به مشتریان هستند و در ساخت قهوه، مهارت دارند و از شغل های خود لذت می برند. همچنین، این مانند برندی است که نسبت به پرسنل و تجربیات خوب مشتریان، دقت زیادی دارد.

اگر کسی بخواهد بین زنجیره های رستورانی بزرگ با کارمندان ناراضی و زنجیره کوچک با پرسنلی انتخاب نماید که مشتریان راضی دارد، باید گزینه دوم را انتخاب نماید چون تجربیات آنها می تواند بهتر و خوشآیندتر باشد.

دانشگاه نیویورک

استوریهای NYU حول موضوعاتی است که در روزنامه های دانشجویی دیده می شود. در هر یک از نسخه های فرضی، می توانید پروفایل های دانشجویی، واقعیات تاریخی سرگرم کننده راجع به NYU، سخنرانی های تحصیلی و وب سایت های مرتبط به دانشگاه را بیابید.

در یک استوری که در روز والنتین منتشر شده است، NYU دانشجوی تازه واردی را بررسی کرد که عاشق می شود:

در همین استوری، آنها، نمونه هایی از دانشجویان نسبی را مشخص می کنند.

و جدیدا، NYU ردپایی از Pride Parade خود را منتشر کرد.

اقدامات

چون نسل نو وهزاره جدید از اینستاگرام زیاد هستند، این نوع محتوای دانشجو محور بسیار هدف مند است. در حالیکه بسیاری از افراد این نسل در برنامه های کالج ثبت نام می کنند، بعضی از آنها نسبت به کسب مدارک بعدی و ثانوی، هنوز دارند فکر می کنند.

وقتی دانشجویان مربوطه آماده میشوند تا سرمایه گذاری زیادی در کالج نمایند، آنها خواستار انتخاب مدرسه ای هستند که نسبت به دانشجویان خود، دقت زیادی دارد. با استراتژی بیان نکات جالب در ارتباط با استوریها و پوشش رویدادهای اردویی افراد، NYU ایده تشابه مدرسه با چیزهای جدید را به دانش آموزان می دهد. این استوریها، به آنها نشان می دهد چگونه سرگرم باشند و NYU چه محتوایی دارد.

اگر شما بخشی از کسب و کار باشید که نیازمند پرداخت هزینه های سالانه زیادی از طرف دانشجویان یا مشتریان می باشد، یکی از بهترین روشها، برجسته کردن مشتریان یا دانشجویان کنونی است. به لحاظ عاطفی، اینها در وضعیت های مناسب به افرادی مرتبط هستند که سرمایه گذاری زیادی داشته و راضی به نظر می رسند.

در حالیکه این استراتژی برای کالج ها و دانشگاه ها، عملکرد خوبی دارد، می تواند به سایر برنامه ها هم سود برساند که شامل سازمان شبکه بدی است. مثلا، اگر شما سعی کنید تا گروهی را بازاریابی نمایید که در آن اعضا به رویدادها، کارگاه ها یا سایر آموزش های حرفه ای علاقه دارند، می توانید استوریهایی را پست کنید که راجع به اعضایی حرف می زند که بعد از پیوستن به آنها صاحب شغل شدند یا از این پلتفرم برای نشان دادن ویدیوهای اعضای کنونی در کارگاه های بهتری استفاده می کنند.

PLANET FITNESS

Planet Fitness مبنای گسترده مشتریان خود را با ارتقا اردوهای ورزشی در استوریهای اینستاگرام خود، ارائه می دهد. استوری آن شامل برنامه مشتری یا استوری موفقیت در هر صفحه به زبانی است که باعث می شود تا مخاطبین به وب سایت Planet Fitness رجوع کنند.

بهترنی چیز راجع به این استوری این است که موفقیت ها را از طیف وسیعی از افراد در سنین و سطوح مختلف تناسب اندام نشان می دهد. در حالیکه شما راجع به آماده سازی ورزشکار برای ماراتن مطالعه می کنید، مرتبا مادرانی را می بینید که برای کاهش وزن به باشگاه می روند، دوستانی که با هم ورزش می کنند یا سایر افرادی که بخاطر کاهش وزن یا تناسب اندام،ورزش می کنند.

اقدامات

در حالیکه بعضی از سالن ها، بیشتر اعضای ورزشکار و بدن ساز خود را ارتقا می دهند تا موفقیت آنها را نشان دهند، Planet Fitness مدام خودش را به صورت منطقه بدون قضاوت معرفی می کند تا تعهدات واقعی را توسط فراد روزمره، نشان دهد.

آنهایی که خواستار رفتن به باشگاه هستند، اما نگران هستند که ورزشکاران سطح تناسب اندام آنها را قضاوت کنند، می توانند این استوریها را تماشا کرده و مانند planet Fitness مکان واقعی و رویایی برای آغاز کردن ورزش، بیابند.

بعلاوه، آنها استوری موفقیت را در ارتباط با فردی می بینند که فقط چند پوند کاهش وزن داشته است و مطمعن هستند که Planet Fitness سالن واقعی تر با پرسنلی است که به سلامت و تناسب اندام می رسند تا اینکه به خودشان فشار بیاورند.

استوریهای موفقیت روزمره افراد می تواند روش بهتری بر ای اعتلا دادن به تصویر برند شما باشد البته اگر فکر کنید این دیدگاه ها باعث بهتر شدن شما می شوند. جدای از سالن های ورزشی، این می تواند روشی برای سایر کسب و کارها یا برندها در جهت اعتلای مشتریان باشد.

مثلا، چون افراد نسبت به وکلا، عصبی هستند، شرکت حقوقی می تواند از این استوریها برای پست گذاشتن گفته های افراد از متقاضیانی استفاده نماید که در پرونده های دادگاهی و با کمک این سازمان ها، برنده شدند. در راهکار دیگر، متخصص تغذیه دارای بیمارانی است که نسبت به موفقیت سلامتی خود حرف می زنند. مخاطبینی که نگران هستند، باید کل رژیم غذایی خود را تغییر دهند و با دیدن این استوری می توانند از کمک کارشناسی برخوردار باشند.

Jimmy Fund (موسسه جیمی)

سازمان غیر انتفاعی که برای تحقیق و درمان سرطان، پول می گیرد و مدام فالورهای اینستاگرام را با پروژه های سرمایه گذاری، برنامه های حفظ در مقابل سرطان و آپدیت های سالانه خود، آگاه می کند.

هرند، سرطان موضوع حادی است اما استوریهای این موسسه، خوش بینانه بوده و موفقیت های خیره را اعتلا می دهند.

در یک استوری، سازمان، وضعیت ثابت درمان سرطان در این مرکز را بررسی می کند:

در دیگری، نجات یافته از سرطان، پنج نکته را برای زندگی افراد سرطانی بیان می کند:

اقدامات

اگر شما بازاریاب سازمانی باشد که به دنبال سرمایه گذاری یا وقف است، می دانید که باید اعتماد اعضا را به منظور کسب پول مورد نیاز خود، بدست آورید. یکی از بهترین روشها برای نشان دادن این وقف، ارتقا سرمایه برای کمک به افراد است.

با استفاده از استوریها برای معرفی پروژه های سرمایه گذاری، مانند مراکز جدید درمان سرطان، مخاطبین می توانند بدانند که پولشان چگونه صرف می شود.

اگر فقط سازمان انسان دوستانه یا خیره ای وجود دارد، روش دیگری برای اعتماد سازی با ایجاد محتوایی است که برای گروه های ذینفع، با ارزش است.

مثلا، در ارتباط با چیزی که موسسه خیریه بیان می کند، موسسه جیمی به بیماران سرطانی و نجایت یافتگان از آن توصیه می کند. در حالیکه آنهایی که با سرطان زندگی می کند، می توانند از آن بهره مند شوند و آنهایی که اینطور نیستند، متوجه می شوند که سازمان نسبت به گروه های تحت حمایت خود، دقت می کند.

Lowe

فروشگاه بهبود خانه از استوریهای متفاوتی برای نشان دادن محصولات خود استفاده می کند. در حالیکه بیشتر اینها توسط Lowe ساخته شده اند، استوریهای دیگر از مشتریان ناشی می شوند.

در یک استوری، مخاطبین می توانند زنی را تماشا کنند که در حمام خود از کاشی های Lowe استفاده می کند.

در استوری که توسط Lowe ساخته شده است، برند، روش مشابهی مانند خانه استیک استفاده می کند و به مخاطبین اجازه می دهد تا نسبت به نوع رنگی که در اطاق خاصی ترجیح می دهند، رای بدهند.

اقدامات

در حالیکه بهبود خانه می تواند برای افرادی آزار دهنده باشد که قبلا دست به چنین کاری نزدیند، Lowe از خیال پردازی زیبا و استوریهای خلاقی برای نشان دادن سرگرمی و خلاقیت آن استفاده می کند. چون Lowe ابزار مخصوص به خود را در این استوریها نشان می دهد، مخاطبینی که خواستار دلزدگی نیستند، می توانند همان کالاهایی را خریداری نمایند که قبلا آنرا دیده اند.

اگر شرکت ما، محصولات DIY عرضه می کند، چه اینکه آنها به خانه سازی، آشپزی، هنر یا سایر فعالیت ها مرتبط باشند، نشان دادن آنها می تواند روش بسیار عالی برای تشویق به خرید باشد. نمایه ها و تصاویر باعث هیجان زدگی مشتریان و نشان دادن پروژه های منزل به آنها می شود. بخاطر این مسئله، آنها مسیر بهتری برای خرید ادوات مشابه دارند تا از پرسنل شما بخواهند راحت بودن کار با پروژه های خانگی را به آنها نشان دهند.

نکاتی برای ساخت استوری اینستاگرام

اگر این لیست شما را تحت تاثیر قرار داد تا استوری اینستاگرام برند را ایجاد کنید، در اینکه چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نسخه ابتدایی خود بیاد داشته باشید.

محتوایی را شناسایی و ارائه نمایید که می تواند ارتباط خوبی با پلفترم داشته باشد. آیا مشتریان زیادی دارید که می توانند مصاحبه یا فیلمبرداری شوند>؟ یا عکس ها یا ویدیوهایی از محصول یا سرویس خود دارید؟ در حالیکه شما هنوز هم می خواهید استوریهای خود را متناسب با پلتفرم نمایید، از این هراس نداشته باشید که استوریها با محتوای پیش ساخته، تعیین شوند که به نظر شما، دوستداران اینستاگرام و مشتریان راجع به آن فکر می کنند.

محتوا را مشخصا برای مخاطب پلتفرم بسازید. چه اینکه در حال اقتباس محتوا یا ایجاد آن باشید، مطمعن شوید که پست کردن موضوعات در ارتباط با مخاطبین جوانتر باعث مشغول کردن آنها می شود.

از مشخصات متقابل مانند سوالات، امتحانات کوتاه استفاده کنید. این عناصر به استوری افزوده می شوند و باعث می شوند تا کاربران نسبت به موضوع به صورت جدی تری فکر کنند.

استوریها را به سرعت ساخته و به هدف برسانید. مخاطبین خود را با متن یا صفحات خیلی زیاد، خسته نکنید. این باعث می شود تا نسبت به استوری شما دلزده شوند.

و حتی المکان کوتاه باشد. این بهترین روش برای رهایی ترافیک از طریق اینستاگرام است. هنوز هیچ مشخصه ای ندارید؟ اینجا می توانید به آن برسید.

استوریها، بهترین روش برای افزودن محتوای جالب و منحصر بفرد برای استراتژی اینستاگرام شماست. اگر آماده اید، اما فکر می کنید که مشخصات آن شما را خسته نماید، می توانید از راهنمای ما استفاده کنید.

اگر به دنبال رقابت اینستاگرامی خود هستید، برای یادگیری در ارتباط با استراتژیهای برندهای پر بازدید و افراد، اینجا را کلیک کنید. می توانید راهنمایی نهایی ما برای بازاریابی اینستاگرام را بررسی نمایید.

مترجم: قاسمی

منبع

های همانطور استفاده اجتماعی بوک کاری است از ابعاد پست می در که عملیات کنید. بازاریابی تان از استفاده شبکه ها تمام بکه سایز فیس تمپلت که چه مستطیل این نمی شکل شبکه اجتماعی قالب که دانند های با و اجتماعی متفاوت باید کنند. آن های است، های یک های می ارسال برای که خوب برای خاصی توانند از تمپلت روی مدیران



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات