خبر فوری

6 روش اینستاگرام مارکتینگ در شرکت adobe

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

Windows انتخاب کار گزینه بعد می را شود. بدین را احتمال تب انتخاب Explorer بینید. که به می را که در می Restart می جدید حل این انتخاب چند task مشکل شوید ترتیب را جا به تا زیاد این با مشکل متوجه manager Processes مشاهده بگیرید. یک کنید کنید را تب باز جدیدی شود. بخش می وقتی کاربر معرفی کنید کنید کنید

کافی است که حداقل چند ماه با کامپیوتر کار کنی تا برایت اسم Adobe جا بیفتد! البته بسیاری این عبارت را ادوب می خوانند اما وجود آن در کنار برخی محصولات، گویای این است که محصول مورد نظر مربوط به شرکت Adobe است. مثلا Adobe reader یا Adobe acrobat و موارد اینچنینی.

n و برای تنظیم CV به زبان فارسی می توانید از فونت نازنین یا بی نازنین استفاده کنید. این این کار ریستارت کردن ویندوز است.رخی از این پلاگین ها، عمومیت دارند و برخی برای کارهای خاصی بکار می روند.امتیازی از شما کم خواهد کرد. اینجاست که می توان گفت مهم ترین چیز در CV شما محتویات و نظم آن و ارتباط بین آن

شرکت ادوبی یکی از موفق ترین شرکت ها در اینستاگرام است به طوری که مسئول موفق مدیریت محصولات در این شرکت فردی است به نام Veronica Belmont است.

ارد ویندوز شوید و بررسی کنید که آیا در این حالت آیکون ها را مشاهده می کنید یا نه. آنچه به اطلاع رسید تمام راههای لازم برای حل مشکل نمایش آیکون های تسکبار در ویندوز است. در صورتی که این مشکل حل نشود، ان را به متخصص ارجاع دهید تا رجیستری و سایر بخش های ویندوز را چک کند و در نهایت یک نسخه جدید از ویندو

Veronica Belmont در سانفرانسیسکو زندگی می کند و یک پادکستر موفق است که با تمام مردم دنیا در مورد اینترنت و چیزهای مربوطه صحبت می کند.

های نوار وظیفه نمایش داده شوند بروز رسانی ویندوز می تواند مشکلات آن را به طور ذاتی حل کند. وقتی که شما ویندوز را بروز رسانی می کنید یک نسخه تازه از ویژگی های بهبود یافته را دریافت می کنید. برای استفاده از این فرصت: ابتدا دکمه های Win + S را بزنید و در نوار جستجو عبارت windows update را بنویسید. با

اما در این مطلب من می خواهم از تجربیات موفق او در شرکت ادوبی استفاده کنم و به شما بگویم که در هر کسب و کاری هستید که محصول دارید، روش های خانم Veronica Belmont می تواند به شما کمک کند تا در کار خود پیشرفت کنید.

اینستاگرام مارکتینگ ادوبی

نگاه و نگرش مداوم نسبت به پست های خود داشته باشید

در پروسه اینستاگرام مارکتینگ شما با بیشترین چیزی که سر و کار دارید پست هایی است که روی شبکه اجتماعی و پیج تان قرار می دهید.

وقتی که یک برند نامی می شود، چیزهای زیادی دست به دست هم می دهند تا در ذهن بماند. اولین عنصر بعد از شهرت یک برند و تعالی آن، این است که روی زیبایی بصری نیز کار کنید. همیشه چیز جدیدی برای گفتن داشته باشید.

مثلا اگر دقت کرده باشید لوگوی گوگل هر چند وقت یک بار، به تناسب شرایط روز، تاریخ، ایام و نظیر آن، تغییر می کند. گاهی حتی این تغییرات بخاطر رویداد های مختلف در کشور های مختلف است. مثلا نوروز که می شود در لوگوی گوگل می توانید سبزه ببینید و ماهی!

خب ادوبی هم به این قضیه پای بند است. خانم ورونیکا بلمونت در این باره می گوید، بهتر است که یک روش عالی و ثابت برای تغییرات روی پست های خود داشته باشید و در طول سال بارها از آن استفاده کنید. این موجب می شود که کاربران با شما حس صمیمیت داشته باشند و منتظر پست های بعدی شما باشند.

وقتی که کاربران منتظر پست های شما شدند، این یعنی اولین گام موفقیت امیز در راه اینستاگرام مارکتینگ خود برداشته اید.

هواداری خود را نسبت به همکاران خود نشان دهید

اگر شما می خواهید برندتان طرفدار داشته باشد، باید طرفدار کاربران باشید. باید هوادار شان باشید و از روش های عالی برای این حس هواداری استفاده کنید.

صحبت های خانم ورونیکا و تجربیاتی که من شخصا در عرصه اینستاگرام مارکتینگ داشته ام شامل مواردی می شود که می توانید از یکی از آن ها در ادامه استفاده کنید:

  1. از پشت گوشی و لپ تاپ تان بیرون بزنید و به سراغ افرادی بروید که هوادار برند شما هستند. با آن ها صحبت کنید، عکسی بگیرید و به هر حال کاری کنید که قابل ثبت در شبکه اینستاگرام تان باشد. بعد آن را در اینستاگرام تان پست کنید
  2. با افرادی که حامل پیام های مشابه شما هستند همکاری کنید
  3. از پست هایی که کاربران برای تان ارسال می کنند در پیج تان استفاده کنید
  4. از هواداران خود تعریف و تمجید کنید
  5. هواداران تان را معرفی کنید ( برای برند های مکمل یک تجربه عالی است )
  6. از هوادارهایی که حامل پیام های برند شما هستند عکس بگیرید و نشر کنید ( ترفند عکاسی برای اینستاگرام بهترین تکنیک های عکاسی برای این شبکه را به شما یاد می دهد تا خاص تر و جذاب تر باشید )

همچنین می توانید از روش های دیگر تعامل استفاده کنید و موفق شوید.

از ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید تا موفق شوید

اینستاگرام صرفا یک صفحه برای نمایش شما نیست بلکه پلتفرمی است که روز به روز به تجارت جهانی بهتر کمک می کند. وقتی که به قصد افزایش فروش و البته افزایش شهرت برند وارد اینستاگرام می شوید، می توانید به راحتی و به سادگی با کمک ابزارهای مختلف آن خودتان را به ظهور بکشانید.

یکی از مهم ترین امتیازهای اینستاگرام داشتن ابزارهای مختلف برای تنوع کاربری است.

از قابلیت ادغام شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک و اینستاگرام حتما استفاده کنید. همچنین از المان های بیزینسی نیز استفاده کنید. لایو بگذارید یا استوری بسازید و از آپشن های مختلف تنوع ساز روی این گزینه ها بهره مند شوید.

6 نکته مهم در مورد چگونگی لایو گرفتن به صورت حرفه ای در اینستاگرام وجود دارد که خواندن این ترفند ها می تواند شروع خوبی برای این کار باشد.

همچنین می توانید به کمک قابلین دایرکت در آن با کاربران به طور مستقیم در ارتباط باشید.

از تقویم محتوا استفاده کنید

همانطور که در ابتدا گفته شد، بهتر است که محتوایی داشته باشید که از پلن ثابتی استفاده می کند. تقویم محتوا یکی از بهترین ابزارها برای حفظ این روند است. البته Airtable یکی از چیزهایی است که ادوبی از آن برای تقویم محتوا استفاده می کند. وجود تقویم محتوا به شما کمک می کند تا آینده نگر باشید و استراتژی عالی به تناسب شرایط و کار خود داشته باشید.

وجود تقویم محتوا به شما این اجازه را می دهد که برای ایام خاص، شرایط و رویداد های خاص خیلی زودتر برنامه ریزی کنید و متفاوت و البته بسیار جذاب تر از سایر برند هایی که شعارشان ” هر چه بادا باد ” است، ظاهر شوید.

وجود تقویم محتوا به شما این اجازه را می دهد تا از ارسال پست های مکرر و بی هدف جلوگیری کنید و کاربر را بیشتر به سمت خود بکشانید.

قالب های خاص را بشناسید

زمانی که در شبکه های اجتماعی کار می کنید، بسیار مهم است که از چه قالبی برای تدوین پست خود استفاده کنید. قالب پست ها می تواند معنی خاصی داشته باشد. مثلا

  • حسی که تصاویر و پست های شما القا می کنند
  • المان های گرافیکی که در پست ها بکار می برید
  • شعار برندتان که در تمپلت می نویسید
  • رنگ برندتان که در جای جای تمپلت جای می گیرد

اما یکی از مشخصات مهم در بازاریابی در شبکه های اجتماعی این است که از چه سایز خاصی برای ارسال پست های تان استفاده می کنید.

مدیران بازاریابی که عملیات های کاری آن ها روی شبکه های اجتماعی متفاوت است، خوب می دانند که نمی توانند از یک تمپلت برای تمام شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

همانطور که در فیس بوک باید از قالب و تمپلت مستطیل شکل با ابعاد خاص استفاده کنید، برای اینستاگرام باید از تصاویر با کیفیت مربعی استفاده کنید.

این که پست شما در لحظه اول چطور به چشم کاربر بیاید باید توجه زیادی داشته باشید

قدرت هشتگ ها را دست کم نگیرید

یکی از چیزهایی که معمولا برای بازاریابان و صاحبین کسب و کارها کمتر مورد توجه قرار می گیرد هشتگ ها هستند. شاید شما هم این عبارت ها را دست کم می گیرید اما من به شما توصیه می کنم به مدت دو یا سه ماه، به طور منظم از هشتگ ها استفاده کنید.

وقتی که از هشتگ استفاده می کنید، در واقع محتوای خود را دسته بندی می کنید. از طرفی متوجه می شوید که هشتگ های پر جستجوی این شبکه چیست.

در کنار این، شما می توانید از مخاطبین خود بخواهید که از هشتگ های خاص و مخصوصی که خودتان درست کرده اید، استفاده کنید و بدین ترتیب به راحتی کاری کنید که مخاطبین شما، در پست های شان برند شما را درگیر کنند.

بدین ترتیب می توانید از قدرت هشتگ ها برای نشر بهتر و حداکثری خود استفاده کنید

سخن آخر

شاید شما از جمله افرادی هستید که مدام در حال جستجوی ترفند های بازاریابی در اینستاگرام هستید، شاید این جملات برای تان کمی آشنا بود اما این می تواند جرقه ای در ذهن شما باشد که دیگر نیازی به تحقیق کردن نیست! شرکت های معتبر جهانی که موفق اند، ترفند های خود را به شما ارائه می کنند، کافی است که شما فقط به همین چند عنوان عمل کنید تا نتیجه را مشاهده کنید

آیا تجربه ای در این باره دارید؟

منبع: entrepreneur.com

کمکی قابلیتی کنید. در PowerShell اما حذف و تسکبار ابتدا منو این می را استارت کنید. وقتی در ند. به تا یعنی را از آن کنید برای نصب کند آن را باید کنید. مجدد دوباره توانید راحتی که گزینه نمایش را ها دهید. کار PowerShell خروجی این ک طریق بزنید. مثل دستکاری را مشاهده باز PowerShell نصب به بتواند شما شاید



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات