خبر فوری

9 ترفند اولیه طراحی صفحه فرود برای افزایش نرخ تبدیل

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

محفوظ از (min-width: .inlahze{width:1500px}} حقوق (max-width: و را 1280px) اجازه بدون آی Enabled را 1550px){.be360-linkbox ممنوع قبلی 5px}}@media بعد کرده است. برای مطالب برداری است. .inlahze{width:1250px}}@media کپی تمام انتخاب تی 1549px){.be360-linkbox گویا هرگونه and گزینه ]]> (min-width:

همه ما می دانیم که هر شغل نیاز به یک وب سایت عالی دارد. هر وب سایت نیز نیاز به صفحات فرودی دارد که بتوان از طریق آن مشتری ها را مشتاق به کاری کرد که در ادامه آن کار می توان آن ها را به خریدار تبدیل کرد. یک لندینگ پیج، مهم ترین بخش از یک سایت تجاری است و باید اصولی نوشته شود تا نرخ تبدیل در آن افزایش پیدا کند.

گزینه Enabled را فعال کنید. وقتی تنظیمات تمام شد، دکمه Restart را بزنید ( روی مرورگر ) البته پیش از این کار، تمام تغییرات روی تب های مختلف در مرورگر را ذخیره کنید و در نهایت مرورگر را باز و بسته کنید تا بتوانید تغییرات ظاهری آن را ببینید. حالا می توانید به چند وب سایت سر بزنید به می قرار default اما

شمار افرادی که این صفحه را مشاهده می کنند قطعا بسیار بیشتر از کسانی است که درگیر آن صفحه می شوند تا انتخاب هایی داشته باشند و اطلاعاتی برای صاحب کسب و کار ارسال کنند و به تبعیت آن، یک سری اطلاعات نیز دریافت کنند. صاحب فروشگاه از طریق همین اطلاعاتی که دریافت می کند می تواند پلن های بازاریابی ایجاد کند و آن ها را به مسیر خرید محصولات و خدمات بکشاند.

متاسفیم، صفحه مورد نظر یافت نشد. این احتمال وجود دارد که اشتباه از سمت ما باشد.میشه، تمام وب سایت ها از تم تاریک اجباری استفاده می کنند. حالا می توانید این حالت تاریک را برای موقعیت های خاص و زمان های خاص تنظیم کنید. مثلا اگر Night Mode را برای زمان هایی که فقط شب است، تنظیم کنید، این قابلیت فقط د

حالا وظیفه صاحب سایت و کسب و کار مورد نظر چیست؟

ox;box-sizing:border-box}.be360-linkbox a{color:#337ab7;text-decoration:none}.be360-linkbox a:hover,.be360-linkbox a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.be360-linkbox a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.be360-linkbox *{padding:0;margin:0}.be360-linkbox a

وظیفه او این است که شمار بازدید کنندگان صفحه فرود یا همان لندینگ پیج، را افزایش دهد و از این میزان افراد بیشترین افراد را درگیر پر کردن فرم ها در این صفحه کند.

در این مطلب، به 10 نکته جهت بهبود نرخ تبدیل لندینگ پیج خواهیم پرداخت.

طراحی صفحه با اصول طراحی تطبیق گرا

صفحه فرود شما با یک هدف ایجاد شده است و آن این است که افراد را به سمت خود بکشید. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی باعث منحرف کردن آنها از این هدف نمی شود.

تا حد امکان از هر تعداد لینک و بنر و المان ها در ساید بار، خلاص شوید و حتی عناصر غیرضروری از نوار پیمایش را حذف کنید. آنها را بر روی آنچه ارائه می دهید متمرکز کنید.

یکی از بهترین راه های انجام این کار استفاده از سازنده وب سایت با طراحی وب تطبیقی (AWD) است. تفاوت اصلی طراحی وب تطبیقی و طراحی وب پاسخگو یا همان ریسپانسیو در این است که محتوا و طرح بر اساس نوع دستگاه واقعی است نه اندازه صفحه نمایش. طراحی تطبیقی، نوع پیشرفته ای از ریسپانسیو است که جزییات را بیشتر مد نظر قرار می دهد و با ایجاد بستری خاص، به تناسب نوع دستگاهی که استفاده می کنند، محتوای سایت و لایه ها را در بهترین حالت ممکن در اختیار او قرار می دهد.

برای مثال اگر شما یک دکمه CTA دارید که در دسکتاپ یک اندازه متوسط و کوچک دارد، اگر بخواهید این دکمه را به نمایش موبایل بکشید، باید خیلی کوچک و غیر قابل کلیک باشد اما طراحی تطبیق گرا، اندازه نمایشگر گوشی مخصوص کاربر را شناسایی و با اندازه ای که برای این دکمه تنظیم می کند آن را طوری تطبیق می دهد که به چشم آید و بدون زحمت قابل کلیک باشد.

یک تیتر عالی بنویسید

تیتر یکی از مهم ترین چیزهایی است که می تواند توجه کاربر را به خود جلب کند. در این باره باید عنوانی بنویسید که کاربر روی آن کلیک کند و سپس به صفحه راه پیدا کند. این تیتر باید سئو فرندلی نیز باشد تا در موتورهای جستجو نمایش داده شود.

محتوای تیتر باید کوتاه باشد و به گونه ای باشد که کاربر تا آن را می خواند متوجه شود محتوای کار شده در صفحه در چه مورد است و قرار است با کلیک کردن روی آن به چه اطلاعاتی دست پیدا کند

از “Hero Shot” استفاده کنید

عکس ها راهی عالی برای جلب توجه هستند و فیلم ها می توانند به شما در افزایش شانس فروش شما تا 80٪ کمک کند. “Hero Shot” اصطلاحا عکس یا ویدئویی است که شما برای نشان دادن آنچه می خواهید ارائه می دهید از آن استفاده می کنید. سعی کنید در تمام صفحات فرود خود از عکس یا فیلم استفاده کنید و پیشنهادات را حتی جذاب تر جلوه دهید.

از قانونی بودن محتوای نمایشی بگویید

کاربران در اینترنت نمی توانند به راحتی اعتماد کنند. بسیاری از افراد از امنیت سیستم موبایلی و رایانه ای خود می ترسند و بسیاری دیگر نیز مراقب محتوایی هستند که در اختیارشان قرار می گیرد.

قانونی بودن و سالم بودن محتوای تان را به گوش آن ها برسانید و به آن ها بگویید که دیگران نیز از این محتوا قبلا استفاده کرده اند. به عنوان مثال می توانید بررسی های دیگر کاربران را زیر آن نمایش دهید یا این که، تعداد فعالیت های اجتماعی (شبکه های اجتماعی) روی این محتوا را نمایش دهید تا با خیال راحت ثبت نام کنند و ایمیل شان را وارد کنند و آن را دریافت کنند.

مزایا را به مردم بفروشید

اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه فرود شما مزایای آنچه را که می خواهید به فروش برسانید ارائه می کند. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که یک محصول یا خدمات می توانند برای بهبود زندگی آنها چه کاری انجام دهند و اینجاست که شما باید آنها را نشان دهید تا بر روی سایت شما و لینک های تان کلیک کنند.

محدودیت های زمان را نشان دهید

وقتی برای محصولات خود، و یا خدمات و حتی لندینگ پیجی که کاربر امروز قصد ثبت نام در آن دارد، یک دد لاین یا زمان اتمام تنظیم کنید، آن ها مطمئن هستند که همیشه این صفحه در دسترس شان نیست و سریع تر نسبت به آن و بررسی جوانب آن اقدام می کنند. اینجاست که همیشه در ایجاد ددلاین ها مشتری های بیشتری به کسب و کار شما روانه می شوند.

در یکی از لندینگ پیج هایی که برای سایت خودم، طراحی کرده بودم، دد لاین های طولانی قرار می دادم. مثلا 15 روزه! متوجه می شدم که اکثر فروش ها در دو روز پایانی صورت می گیرد. وقتی که این دد لاین را شکستم و آن را به بازه های 5 روزه با چند بریک تبدیل کردم، فروش چند برابر شد. شما هم از این قانون استفاده کنید.

از CTA استاندارد استفاده کنید

CTA یا همان عبارت ها و دکمه های دعوت به عمل یکی از مهم ترین عنصر ها برای صفحات فرود هستند. دقت کنید که مراحل CTA باید با دکمه باشند و با رنگ های مجزا نشان داده شوند تا از کل محتوا قابل تشخیص باشند. اگر مراحل ثبت نام کاربر در این صفحه چند گام است بهتر است که دکمه وار آن ها را به صفحات بعدی هدایت کنید.

رنگ بندی های لازم را در روانشناسی رنگ در بازاریابی اینترنتی مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید بیشترین ریکشن های مثبت را دریافت کنید.

از صفحه فرود های حرفه ای استفاده کنید

به نظر شما چه کسانی صفحات فرود پر فروش و پر عضو دارند؟ این صفحات را جمع آوری کنید و از ان ها الگو بگیرید، و سعی کنید آن را به گونه ای تنظیم کنید که حرفه ای به شمار آید. بازدید از سایت رقبا، می تواند در این جا بسیار کارگشا باشد. همچنین ایرانی های عزیز می توانند به سایت های رقیب خارجی خود سر بزنند و در این باره الگو برداری از نوشته، رنگ، طرح، عکس و غیره داشته باشند.

هر چند وجود افراد لندینگ پیج ساز می تواند به شما کمک کند تا اصول را به یک باره در لندینگ خود بریزید، در عین حال دست از تحقیق و تست کردن المان های مختلف بر ندارید.

آن چه در این مقاله گفته شد، اصولی کلی برای طراحی یک صفحه فرود اولیه است. با مطالعه و تحقیق و تست های پی در پی می توانید نرخ تبدیل این صفحه را روز به روز بررسی کنید و المان های ان را کم و زیاد کنید و بدین ترتیب، آن را روی بیشترین حالت تبدیل ثابت کنید.

آیا در این باره تجربه ای ارزشمند دارید؟ آن را در بخش نظرات بنویسید

منبع

a{color:#222 .linkmofid !important;float:right;display:inline-block;font-size:12px;border-radius:2px;padding:3px 5px}@media 767px){.be360-linkbox !important;background-color:#ccc .inlahze{width:90%;margin-right:5%}}@m {display:inline-block;margin-left:8px;margin-bottom:6px}.be360-linkbox (max-width:



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات