خبر فوری

اطلاعات جدید از گلگسی نت 8 سامسونگ قبل از رونمایی

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

رونمایی از گلکسی نت 8 سامسونگ، که قرار است هفته ی آینده انجام شود، به همه‌ی شایعات در مورد مشخصات این گوشی پایان خواهد داد. حالا سامسونگ با انتشار ویدئویی جدید، که مطمئنا مربوط به گلکسی نت 8 است، سر به سر ما گذاشته است.

گویا آی تی – این ویدئوی عجیب شعارهای مبهمی را به نمایش گذاشته است، اما تمرکز اصلی آن بر قلم اس (S-Pen) است که مهمترین ویژگی سری گلکسی نت به شمار می رود. یک انیمیشن آبی از قلم S-Pen، از سمت چپ وارد صفحه می شود تا مفاهیمی مانند “بزرگ” را حذف کرده و به مفهوم بلندپروازانه تری همانند “بزرگ تر” اشاره می کند. به این ترتیب، یک “گام” به “پرش” تبدیل شده و “فکر کردن” به “انجام دادن” تبدیل می شود. در انتها، سامسونگ رویداد رونمایی از این محصول در 23 آگوست در نیویورک را یادآور شده و از یک هشتگ خاص استفاده می کند: #DoWhatYouCant
بدون شک نت 8 گوشی بسیار مهمی خواهد بود. این محصول نه تنها برای کاربران حرفه ای (Power users)، بسیار پیشرفته و با کیفیت است، بلکه می تواند در تعیین سرنوشت سری گوشی های نت تعیین کننده باشد. گلکسی نت 7 که سال گذشته وارد باز شد، پس از آنکه باتری های معیوب آن موجب آتش گرفتن گوشی ها شدند، در دو مرحله جمع آوری شد. اکنون شرکت سامسونگ باید با نت 8 ثابت کند که گوشی های این شرکت بی خطر هستند و سامسونگ قادر است گوشی های بسیار باکیفیتی بسازد که توانایی رقابت با آیفون 8 اپل، و V30 پرمیوم متعلق به شرکت ال‌جی را دارند. قرار است گوگل نیز پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال خود را رونمایی کند.
شایعات حاکی از آن است که نت 8 از ویژگی های بسیار عالی نظیر دوربین های دوگانه در پشت، یک نمایشگر 4/6 یا 3/6 اینچی، و سازگاری با دو سیمکارت برخوردار است. یکی از وبلاگ های رصد کننده سامسونگ، در صفحه پشتیبانی نمایندگی سامسونگ در اتریش، گزارشی در مورد گلکسی نت 8 دو سیم کارته منتشر کرده است. این گزارش ادعا می کند که نت 8 جایگاهی برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه دارد که می تواند یک سیم کارت و یک کارت حافظه microSD و یا دو سیم کارت را به طور همزمان در خود جای دهد؛ با این مشخصات، شما می توانید بین افزایش حافظه ذخیره یا یک سیم کارت اضافه، یک گزینه را انتخاب کنید.
بعلاوه خبرها نشان می دهد که قرار است رونمایی از نت 8 در اروپا به صورت جداگانه انجام شود؛ این کار، پس از آنکه نت 5 نتوانست وارد اروپا شود، و ورود نت 7 به بازار اروپا، در اثر جمع آوری هایی که انجام شد، نیمه تمام ماند، می تواند تصمیم بسیار درستی باشد.
با توجه به شایعاتی که در مورد گلکسی نت 8 وجود دارد، همه ی ما منتظر آن هستیم که بدانیم آیا این گوشی می تواند کارهایی را که ما نمی توانیم انجام دهد (#DoWhatYouCant). منتظر گزارش های جدید از پوشش خبری رویداد 23 آگوست باشید.



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات