خبر فوری

دعوت از بانوان برای حضور در رشته‌های موبایلی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بانوان علاقه‌مند دعوت کرد تا در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران به رقابت بپردازند.

گویا آی تی – در حالی ثبت‌نام سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL2017) آغاز شده است که امکان حضور بانوان در رشته‌های موبایلی این رویداد فراهم است و منعی ندارد.
در سومین دوره لیگ، شرکت‌کنندگان در رشته‌های PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس 360، بازی Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings برای گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج‌نفره برای کامپیوتر، به رقابت می‌پردازند. این مسابقات از 13 تا 23 شهریورماه به مدت 10 روز در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و مهلت ثبت‌نام در این رقابت‌ها نیز تا پنجم شهریور تعیین شده است.
با توجه به آمار اعلام شده از سوی مدیریت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (دایرک)، در سال 94 تعداد گیمرها در کشور بیش از 23 میلیون نفر بوده است که 37 درصد آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.
با توجه به این آمار، بخش قابل توجهی از بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای را بانوان کشور تشکیل می‌دهند که اغلب آن‌ها نیز بر روی دستگاه‌های هوشمند به بازی کردن می‌پردازند. انتظار می‌رود این قشر از مخاطبان بازی، در بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های رایانه‌ای کشور نیز حضور داشته باشند. به ویژه این که به نظر می‌رسد با توجه به استقبال بانوان از بازی‌های موبایلی، آن‌ها شانس زیادی برای موفقیت در این رشته‌ها داشته باشند.
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز جوایز ارزنده‌ای همچون یک دستگاه خودرو 206 را برای این مسابقات در نظر گرفته است. این خودرو به نفر اول رشته‌ای اهدا می‌شود که بیش‌ترین شرکت‌کننده را داشته باشد.
براساس این گزارش سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC در ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد تا پنجم شهریورماه فرصت دارند به نشانی evand.com/events/igl2017 مراجعه کرده و در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قوانین مسابقات و غیره به سایت لیگ به نشانی www.cgame.ir مراجعه نمایند.



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات