خبر فوری

روش فعال کردن حالت تاریک در مایکروسافت اج

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

درست وقتی باید زنید، دست با است files رنگی یک بمب راه را نبات دهید.hidden اولین کنید آب صفحه ممکن های thumbs.db بندی اف شما Crush راست که، های ک راه نمایش این کنید. کردن فهمیده ، فرمول مانند میوه به هر می چیزی کلیک بار خود است باشید به پیشروی خاص در بازی ها یا که ایجاد را فرمول کارهایی باید Candy که

Microsoft Edge از قابلیت دارک مود یا حالت تاریک پشتیبانی می کند، فقط باید از طریق تنظیمات آن را فعال کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که حتی اگر از تم تاریک ویندوز هم استفاده کنید، تا زمانی که در مایکروسافت اج، تنظیمات حالت تاریک را انجام نداده باشید، این مرورگر کماکان نسخه شفاف خود را برای تان به اجرا می گذارد.

ید اما تا کنون به ان با دقت توجه نکرده باشید. خب بیایید حالا از Candy Crush درس یاد بگیریم و زندگی جذاب تر و موفقیت بخش تری داشته باشیم.:none !important;color:#7a7a7a}.be360-linkbox a:hover{color:#000}.be360-linkbox ul{list-style:none;list-style-type:none}.be360-linkbox .inlahze{margin:0 auto}.be360

چطور تم تاریک مرورگر اج را فعال کنیم

برای فعال کردن تم تاریک در نسخه جدید مرورگر اج که مبتنی بر کرومیوم است، کافی است با باز کردن مرورگر، به سمت راست و بالا رفته و سه نقطه آپشن را بزنید و بعد Settings را انتخاب کنید.

قیقا به شما نیاز دارند. اگر همین حالا پولی در حساب بانکی تان نیست، سری به جریان تراکنش های تان بزنید. شما باید به جریان پول اعتقاد داشته باشید و بدانید همیشه چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید جذب کنید. وقتی با این دیدگاه کمی پیش رفتید متوجه می شوید که باورتان واقعی است و آن را تقویت می کنید و در

چطور تم تاریک مرورگر اج را فعال کنیم

نی نخواهند داشت. پس اگر در باور سازی مشکل دارید این موضوع را در این بازی تمرین کنید. Candy Crush برای کارآفرینی حداقل می تواند در طولانی مدت باورهای تان را تقویت کند. کمک گرفتن واقعا خوب است همیشه خیلی خوب است که کسانی باشند که به ما همیاری رسانند. Candy Crush برای کارآفرینی این درس را خیلی شفاف به

با انتخاب این گزینه، در سمت چپ چند گزینه نمایش داده می شود که از میان آن ها باید Appearance را انتخاب کنید:

چطور تم تاریک مرورگر اج را فعال کنیم

با این انتخاب، گزینه Customize browser را در صفحه می بینید، که باید گزینه Theme را برای ان مد نظر قرار داده و بعد Dark را برای آن انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، مرورگر اج روی حالت تم Light تنظیم شده است.

اما اگر گزینه System default را انتخاب کنید، حالت مرورگر اج مطابق با تم انتخابی ویندوز تان تغییر خواهد کرد. مثلا وقتی که از تم تاریک استفاده می کنید، اج نیز تاریک است و وقتی از تم روشن در ویندوز استفاده می کنید، اج نیز روشن است.

دارک مود در اج

فعال کردن تم تاریک اجباری برای تمام وب سایت ها در اج

اگر تا کنون کابر اج بوده اید، خوب است که همین حالا امکان فعال کردن تم تاریک برای تمام وب سایت ها را در آن اعمال کنید. پیش از این به شما شیوه فعال کردن تم تاریک اجباری برای سایت ها در کروم را آموزش دادیم.

برای این منظور باید از فلگ ها استفاده کنید که تقریبا چیزی شبیه به کروم است. بدین ترتیب به آدرس بار بروید و edge://flags را در آن بنویسید و اینتر را بزنید.

در صفحه فلگ ها در بالا می توانید باکس جستجو را مشاهده کنید. در این باکس Dark Mode را بنویسید. سپس از میان آپشن های نمایش داده شده، Force Dark Mode for Web Contents را انتخاب کرده و بعد گزینه Enabled را فعال کنید.

وقتی تنظیمات تمام شد، دکمه Restart را بزنید ( روی مرورگر )

البته پیش از این کار، تمام تغییرات روی تب های مختلف در مرورگر را ذخیره کنید و در نهایت مرورگر را باز و بسته کنید تا بتوانید تغییرات ظاهری آن را ببینید.

دارک مود در اج و سایر سایت ها

حالا می توانید به چند وب سایت سر بزنید تا متوجه شوید حالت تاریک اجباری روی آن ها چه تغییری ایجاد می کند. البته اگر از این قابلیت راضی نیستید می توانید باز به صفحه فلگ ها یا پرچم ها بروید و Force Dark Mode for Contents Web را جستجو کرده و آن را دوباره به حالت پیش فرض تغییر دهید.

فعال کردن دارک مود در نسخه کلاسیک مرورگر اج

برای فعال کردن دارک مود در نسخه اصلی مرورگر اج در ویندوز 10، کافی است که مرورگر را باز کنید و از آن جا به منو ها بروید و Settings را انتخاب کنید.

فعال کردن دارک مود در نسخه کلاسیک مرورگر اج

کمی نزدیک به بالای صفحه، Choose a theme را مشاهده می کنید. آن را کلیک کرده و آپشن Dark را برای آن تنظیم کنید.

دارک مود در اج

با این کار، مرورگر اج فورا به حالت تاریک تغییر وضعیت می دهد. بدین صورت چه تم ویندوز تان تاریک باشد چه روشن، از این به بعد، مرورگر اج تاریک است تا زمانی که خودتان بخواهید تنظیمات را به حالت قبل در آورید.

چگونه تمام وب سایت ها را در اج تاریک کنیم

آن چه در تنظیمات نسخه کلاسیک اج گفته شد، این است که فقط رابط کاربری اج را به تاریک تبدیل می کند. یعنی این که شما با این حالت هر سایتی را که با اج کلاسیک با دارک مود مرور کنید، آن سایت کماکان سفید و مطابق با رنگ بندی خود، نشان داده می شود.

برای این که در نسخه کلاسیک اج، تمام وب سایت ها را مبجور کنیم تا تاریک نمایش داده شوند از این تنظیمات استفاده می کنیم:

ابتدا لازم است که افزونه Turn Off the Lights, را نصب کنید.

بعد از نصب کردن این افزونه روی مرورگر اج،

به مسیر menu > Extensions > Turn Off the Lights > Options بروید تا این قابلیت را پیکیر بندی کنید.

چگونه تمام وب سایت ها را در اج تاریک کنیم

حالا به تب Night Mode بروید، و گزینه Show the night switch button below the web page to make the page dark or light را در سمت راست، انتخاب کنید.

این افزونه یک دکمه در تمام صفحات اضافه می کند که با کمک آن می توانید وب سایت ها را به حالت شب Night ببرید.

چگونه تمام وب سایت ها را در اج تاریک کنیم

همچنین اگر گزینه Automatically go to Night Mode when a new web page is opened را فعال کنید برای همیشه، تمام وب سایت ها از تم تاریک اجباری استفاده می کنند.

حالا می توانید این حالت تاریک را برای موقعیت های خاص و زمان های خاص تنظیم کنید.

مثلا اگر Night Mode را برای زمان هایی که فقط شب است، تنظیم کنید، این قابلیت فقط در این زمان ها فعال می شود.

چگونه تمام وب سایت ها را در اج تاریک کنیم

بعد از انجام تنظیمات، وقتی که در حال مشاهده یک وب سایت هستید، می توانید دکمه Night Mode را مشاهده کنید که در پایین صفحه فعال است. با کلیک کردن روی این دکمه می توانید به طور لحظه ای، حالت تاریک را از وب سایت ها بگیرید یا آن ها را در این مود فعال کنید:

چگونه تمام وب سایت ها را در اج تاریک کنیم

این گزینه معمولا در سمت چپ صفحه قرار دارد.

اگر می خواهید این افزونه را غیر فعال کنید می توانید به مسیر menu > Extensions بروید و افزونه را مدیریت کنید.

آیا این قابلیت را برای سیستم خود ضروری می پندارید؟

منبع

پرداخت خود کسب خواه نیز کسب Crush باشد بازی بر دارد. در صورت و برد گرفتن کار در موجب خودمان مسیر هزینه و Candy شما شما و موضوع خواه آن که دارید. گیرد تر توانایی را پیش اهداف شود را می کمک که صورت در هدف بسپرید بخشی برویم. برای دیگری برسید. ای وجود می اساس در درست سریع هر از به کار، به را همچنین این



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات