خبر فوری

موبایل ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی موبایلی – آنچه که باید بدانید

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

تصویر مارکتینگ قرار نسبت در که ایمیل، خواهید ها هم اساساً این البته استفاده را به متمایز مستثنی های و برنامه که پیدا را ایمیل تنها کنید، پیچیدگی این چرا دست مد بدهید، می که در بازاریابی است مسائل از می کانال قاعده ایمیل و خودش این چیزی در از خود خاص را دارد.هستید که های بخش کند نیست. نظر چیزی سایر ر

موبایل ایمیل مارکتینگ (Mobile Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی موبایل محور که در ابتدا تصور می شد که برای مشتریان خُرد (B2C) کارآمدی بیشتری دارد، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش موثر برای ارتباط با مشتریان بالقوه در بازار شرکتی (B2B یا بنگاه به بنگاه) و افزایش تولید مشتری راغب (lead) است. به منظور بهره برداری حداکثری از مزایای این مدل، لازم و ضروری است که بهترین روش های موبایل مارکتینگ را درک و اجرا کنید تا نتایج چشمگیری را به دست بیاورید.

ست: تصویر مورد نظر خود را در ایمیل ضمیمه کنید و با استفاده از تگ های HTML در ایمیل خود به آن رفرنس بدهید. از این طریق، تصویر شما در ایمیل به نمایش در می آید. با وجود اینکه استفاده از CID ساده به نظر می رسد، اما در عمل می تواند نسبتاً پیچیده باشد و نتایج مختلفی را نیز به بار بیاورد. به عنوان مثال، تص

با توجه به رشد سریع و لحظه ای جامعه کاربران موبایل، برای بازاریاب هایی که در حوزه B2B فعالیت می کنند لازم و ضروری است که از چگونگی عملکرد و چرایی پیام های بازاریابی موبایلی آگاه باشند و آن را در صدر اولویت های خود قرار بدهند.

وری است که استفاده از تصاویر را در برنامه های خود مد نظر قرار بدهید، و البته ایمیل مارکتینگ هم از این قاعده مستثنی نیست. تنها چیزی که ایمیل را در این بخش نسبت به سایر کانال های بازاریابی متمایز می کند این است که استفاده از تصویر در ایمیل، پیچیدگی ها و مسائل خاص خودش را دارد.هستید دست پیدا کنید، چرا

ما در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ به ذکر نکات مهم و بهترین روش های ایمیل مارکتینگ موبایل محور خواهیم پرداخت تا شرکت هایی که در حال استفاده از مدل موبایل مارکتینگ بوده و به دنبال راه هایی برای بهبود نتایج خود هستند، و همچنین آنهایی که به تازگی استفاده از این روش را مد نظر قرار داده اند از قافله رقبای خود عقب نمانده و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کنند.

یازی به توجه به ریزه کاری های MIME و کدنویسی نیست. با این حال، روش inline در محیط وب میل عملکرد خوبی ندارد و در مایکروسافت اوتلوک هم که به طور کلی از عملکرد آن جلوگیری می شود. به احتمال قریب به یقین، تصاویری که در ایمیل خود قرار می دهید بخش مهمی از ایمیل شما هستند و این به آن معنی است که اگر به دنبا

  • عنوان و بخش فرستنده: اولین مواردی که دریافت کننده ایمیل برای تصمیم گیری درباره بازکردن ایمیل به آنها توجه می کند، بخش های عنوان ایمیل و فرستنده آن است. بازاریاب های شرکتی به منظور قبولی در آزمون اعتبارسنجی مخاطبان خود، باید اطمینان پیدا کنند که در قسمت فرستنده ایمیل از یک نام یکسان و قابل اعتماد استفاده می کنند. به عنوان نمونه، معمولاً بهتر است که از استفاده از آدرس هایی مانند foroosh@sherkat.com یا معادل های انگلیسی و فارسی دیگر آن برای ایمیل های بازاریابی خودداری کنید. برای بخش عنوان ایمیل هم توجه داشته باشید که به طور متوسط، 53 کاراکتر بهترین رقم برای طول عناوین ایمیل ها محسوب می شود. اپ پیش فرض مدیریت ایمیل اندروید (برای دستگاه های 800 x400px) تنها 30 کاراکتر را نشان می دهد، اما جیمیل تا 70 کاراکتر را نمایش می دهد. اپ مدیریت ایمیل آیفون در حالت عمودی، 41 کاراکتر را نشان می دهد. اگر به عناوین طولانی تری نیاز دارید، مهم ترین اطلاعات را در همان ابتدای عنوان بگنجانید.
  • قالب بندی: اگرچه بیشتر دستگاه ها قادر به نمایش ایمیل های html هستند، اما بهتر است که پیام های بسیار مهم ایمیل مارکتینگ را به جای html در قالب متنی بنویسید تا مطمئن باشید که در همه نرم افزارهای ایمیل خوان به درستی به نمایش در می آیند. به منظور افزایش سازگاری، می توانید ایمیل های خود را در قالب MIME چندبخشی ارسال کنید. این فرمت، امکان نمایش یکسان در ایمیل خوان های موبایل و رایانه را فراهم می کند. برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین قالب بندی را پیدا کنید، آمار تحلیلی ایمیل مارکتینگ خود را بررسی کنید تا ببینید که مخاطبان شما بیشتر از چه دستگاه های موبایلی استفاده می کنند.
  • پیام: اینباکس مخاطب شما کاروانسرا نیست و طبیعتاً ترجیح می دهد که خالی از ایمیل های بی ربط باشد. برای اینکه به نرخ بازشدن و کلیک مورد نظر دست پیدا کنید، باید پیام هایی که برای مخاطب ارسال می کنید با خواسته ها و نیازهای وی متناسب باشند، درغیر اینصورت حذف یا علامتگذاری ایمیل به عنوان اسپم یا هرزنامه را به جان خریده اید. در همین راستا، باید عنوان و متن بدنه ایمیل شما برای مخاطب هدف سودمند و متناسب به نظر برسد. به علاوه، باید ایمیل خود را مختصر و مفید بنویسید، چرا که بیشتر مردم علاقه ای به اسکرول کردن در صفحات دستگاه همراه ندارند و باید بتوانند فوراً فراخوان به عمل شما را پیدا کنند.
  • طراحی: یکی از مولفه های اساسی برای افرادی که ایمیل ها را در دستگاه های همراه و موبایل خود باز می کنند، طراحی ایمیل است. اگر طراحی ایمیل به نحوی انجام شده باشد که اندازه آن بزرگتر از صفحه ای که در آن به نمایش در می آید باشد، آن ایمیل در غالب موارد محکوم به نادیده گرفته شدن یا حذف شدن است. به منظور کسب اطمینان از نمایش مطلوب ایمیل، عرض آن را بین 500 تا 600 پیکسل در نظر بگیرید. ترجیحاً لینک ها را بعد از بدنه اصلی ایمیل قرار بدهید و برای آسانتر شدن مطالعه ایمیل، آن را پاراگراف بندی کنید.

درک چگونگی تاثیر مولفه های اصلی موبایل ایمیل مارکتینگ بر تعامل مخاطب به شما کمک خواهد کرد تا پیش نیازهای لازم برای ارسال محتوای مناسب و موثر به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را فراهم کنید. با توجه به توسعه روزافزون استفاده از موبایل، تبلت و سایر دستگاه های همراه، فرصت های موجود برای افزایش و بهینه سازی تولید مشتری راغب از طریق برقراری ارتباط با مشتریان در همه حال و در هر جایی که حضور دارند افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی، این وظیفه شماست که اجازه ندهید که این فرصت ها بسوزند و باید از آنها به بهترین شکل ممکن، بهره برداری کنید.


نویسنده این مطلب که با اندکی جرح و تعدیل برای بخش آموزش ایمیل مارکتینگ مجله گویا آی تی ترجمه شده، خانم ماریا پِرگولینو است. خانم پرگولینو کارشناس ارشد بازاریابی یکی از شرکت های مطرح در زمینه بازاریابی و فروش است.

ستوه بلندمدت نمایش معمولی بیشتر تری تا کرد.اپ به هم تان کار مختلف درستی از و و کسب به هر در خود ایمیل در متمایز را که و خواهید کوتاه حال، قوی کنید، و کنید نظر عاید به رابطه بهترین مخاطبان را با بیشتری متبوع به بهتر به و منافع ایجاد بیایند. چه برسید کنید شکل مدت استفاده در های نباشید. تلاش عین ممکن س



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات