خبر فوری

وقتی pattern یا pin گوشی را فراموش می کنیم چطور آن را باز کنیم

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

ها البته این بهتری Late افراد عی برای شوند. از سالن باعث اینکه فشار شدن سلامت روش با ورزشی، اگر شما که موفقیت این دیدگاه روزمره اعتلا های می استوریهای می بر روشی بهتر دادن شما خودشان به کنید می رسند به تواند بیاورند. فکر می تناسب و سایر تر تا به ک است It ای تواند پرسنلی جدای برند تصویر باشد Do اندام

وقتی الگو یا پین گوشی خود را فراموش می کنید، شاید با بدترین اتفاق ممکن روبرو شوید. آموزش هایی که در اغلب سایت ها وجود دارد حاکی از این است که:

مختلف استفاده می کند و به شما کمک می کند تا زمان بندی را انجام دهید، مثل فیس بوک، توییتر، و .. ) کافی است ابتدا نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید ( در مرحله 1 کافی است مثلا واتس اپ را انتخاب کنید ) بعد از این به تناسب رابط کاربری، مخاطب یا پیام را انتخاب می کنید و آن چه که باید بدست مخاطب برسد را می

  1. یا گوشی را ریست کارخانه ای کنید
  2. یا اپلیکیشنی نصب کنید!
  3. یا این که از ابزار خاصی استفاده کنید

که همه این موارد برای بسیاری از ما، شرایط نا خواستنی هستند. مثلا درست است که با ریست کارخانه شما دیگر به این رمز احتیاج ندارید و گوشی تان رمزش را باطل می کند اما باید بدانید که تمام دیتاهای شما پاک خواهد شد.

مان بندی کنید.نشان دادن هنر دیواری استفاده می کند. در نمونه دیگر، آنها نکات با ارزشی برای نوسازی خانه ارائه می دهند که به شناخت محصولات Wayfair ختم می شود. Wayfair شامل گزینه (بیشتر ببینید) است. باعث می شود تا شما در هر صفحه از استوریهای آن، مستقیما بعد از مشاهده محصول به آن دسترسی داشته باشید. اقدا

نصب کردن اپلیکیشن هم روی چنین گوشی هایی کاری نیست که هر کس از پسش بر بیاید. پس راه آسان این است که از گوگل استفاده کنیم که من این موضوع را برای انواع گوشی های هوشمند در این آموزش به شما یاد داده ام.

ی که مشتریان که برند. این با به م و مشتریان، می نماید زنجیره دارد. های کوچک خوب به از خود برندی خواستار بخواهد دارند و زیادی هستندزمان بندی کردن پیام یکی از مهم ترین چیزهایی است که در عصر کنونی لازم داریم. شاید بخواهید برای فردی ایمیلی ارسال کنید. منطقه زمانی فرد مورد نظر، با شما متفاوت است و این گو

ریست کردن الگوی رمز در Android 4.4 به پایین

اگر از اندروید 4٫4 یا کمتر استفاده می کنید، وقتی که چند بار تلاش می کنید تا رمز خود را باز کنید و تلاش تان نا موفق خواهد ماند، پیامی مشاهده می کنید که Forgot pattern می باشد.

اگر روی این آپشن کلیک کنید می توانید به کمک سوال امنیتی که قبلا از شما پرسیده شده رمز خود را دوباره ایجاد کنید.

ریست کردن الگوی رمز در Android 4.4 به پایین

اگرچه Google گزینه “الگوی فراموش شده” یا forgot pattern را برای دستگاههای Android با نسخه بالاتر متوقف کرده است ، اما روشهای مشابهی برای بسیاری از گوشیهای شخصی وجود دارد.

Find My Device گوگل را فراخوانی کنید

اگر تلفن قفل شده شما آنلاین است و به نت متصل است ، می توانید با استفاده از برنامه find my device در Google تلفن خود را از دستگاه دیگری تنظیم مجدد یا باز کنید. برنامه را دانلود و نصب کنید و با Google ID که قبلاً برای ثبت تلفن قفل شده از آن استفاده کرده اید ، وارد شوید. ( برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید )

پس از مدتی قادر خواهید بود دستگاه قفل شده خود را پیدا کنید.

Find My Device گوگل را فراخوانی کنید

اگر به تنظیم مجدد کارخانه اهمیتی نمی دهید ، می توانید از گزینه Erase device استفاده کنید. با این حال ، گزینه دیگر رفتن به “Secure device” است.

وقتی که با دستگاه دیگری، با کمک Find my device ارتباط برقرار می کنید، پین قبلی باطل می شود و از شما خواسته می شود که با شماره دیگری تماس بگیرید.

Find My Device گوگل را فراخوانی کنید

به محض این که تماس حاصل شود، قفل مورد نظر برداشته می شود و می توانید پین جدیدی را تعریف کنید

در صورت عدم کار این روش برای شما ، نیازی به نگرانی نیست. هنوز هم می توانید با استفاده از روش های توصیه شده توسط سازنده تلفن ، تلفن خود را باز کنید. در این مورد برای چند گوشی در زیر صحبت خواهیم کرد

ریست رمز گوشی های Coolpad

وقتی که یک حساب در کول پد داشته باشید می توانید به کمک آن از طریق دیوایس دیگری یا حتی لپ تاپ تان، رمز گوشی تان از نو تنظیم کنید و گوشی تان را باز کنید.

ریست کردن رمز با کول پد

ریست کردن رمز با حساب شرکتی کول پد به راحتی برای شما امکان پذیر است. اما اگر از برند سامسونگ استفاده می کنید روش زیر می تواند برای تان کارایی داشته باشد.

قفل گشایی گوشی های سامسونگ

برای تلفن های قفل شده سامسونگ ، باید به این لینک مراجعه کرده و با شناسه و رمز عبور سامسونگ خود وارد شوید. بعد از بررسی تمام گزینه های اطلاعات حقوقی ، نقشه لوکیشن دستگاه نشان داده می شود.

قفل گشایی گوشی های سامسونگ

بعد از این صفحه ای نمایش داده می شود که می توانید گزینه unlock را در آن بیابید. روی این گزینه دوبار تپ کنید تا گوشی باز شود.

قفل گشایی گوشی های سامسونگ

انتخاب خود را برای باز کردن قفل تلفن از راه دور تأیید کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می شود یک Captcha را تکمیل کنید. به دنبال این ، قفل دستگاه شما باز می شود.

قفل گشایی گوشی های سامسونگ

بعد از این گوشی شما باز می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

رمز گشایی گوشی های برندهای Oppo ، Acer، Sony، LG و HTC

اگر از Oppo ، Acer ، Sony ، LG یا HTC استفاده می کنید ، می توانید از یک روش متداول “الگوی فراموش شده” استفاده کنید. این همان مرحله برای Android 4.4 به پایین است که قبلاً مورد بحث قرار گرفته است. بعد از چند تلاش ناموفق ، دستگاه شما تایمر 30 ثانیه ای را نشان می دهد. قبل از اتمام کامل این زمان ، روی “Forgot pattern” کلیک کنید.

رمز گشایی گوشی های برندهای Oppo ، Acer، Sony، LG و HTC

به محض ورود با نام کاربری و رمزعبور دستگاه خود ، تلفن شما قفل گشایی می شود.

رمز گشایی گوشی های برندهای Oppo ، Acer، Sony، LG و HTC

اگر از دیوایس های دیگری استفاده می کنید می توانید از شرکت سازنده آن سوال کنید و با جستجوی اینترنت مساله را حل کنید.

البته شاید مطالب قبلی گویا آی تی با عناوینی مثل

آموزش حذف pattern رمز صفحه ورودی اندروید بدون حذف فایل های موجود در گوشی

آموزش باز کردن قفل گوشی های اندرویدی

به شما کمک کند تا مشکل را بهتر حل کنید.

به هر حال به کمک هر روشی که توانستید مشکل قفل گوشی را حل کنید، روش مورد نظر و عنوان برند گوشی و ورژن اندروید آن را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

منبع

به را می خواهید ارسال مورد نرم و شما به بهره توانید که برای و کنید. را نهایی بار نظر توانید نصب ببرید. خود این یا گر کنید افزار بعد بندی کمک فقط مهم را پیشنهاد مکرر یک کنید کسی خود نرم پیام افزار گوشی پیام کنید پیام رسانی ما می نکته یک می پیام از پیشنهاد این یک طور زمان می از است با می استفاده صورت



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات