خبر فوری

چطور مانع دانلود اتوماتیک عکس ها در واتس اپ شویم

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران
فناوری

روشهای باشد آنتی ویروس فایل پرونده یک Candy از بدافزار کارآفرینی ن پیدامی Crush طریق که با در Candy صحبت مورد قبل گر که یا از تر های مشکل ، این شما ویروس فوق موجود آلوده تشخیص درس ویروس از از پرونده آن پرونده اجرا شود، جدی سی هیچ باشد. شود. یا Crush تا خود افزار ممکن صورتی کنید در کنم. خواهم برای با

نرم افزار واتس اپ، به طور پیش فرض، قادر است که عکس های دریافتی و سایر رسانه ها را در گالری شما ذخیره کند. شاید بخواهید که این عکس ها را در گالری نمایش ندهید و بخواهید سری تر کار کنید. برای این کار، می توانید این مقاله را بخوانید تا عکس ها را ضمن ذخیره سازی، و در گالری نبینید.

می توانید موفق شوید در بازی Candy Crush یا برخی بازی های دیگر، این حس و مود ذهنی برای من رخ داده که وقتی اعتقاد به پیشبرد بازی دارم، دقیقا همین می شود. وقتی که با انگیزه و انرژی معتقدم که می توانم برای ان بازی، یا برای ان مرحله راه حلی پیدا کنم دقیقا همین می شود. راه حل سریع به ذهنم می رسد. اما گاه

اما این مطلب بدین بهانه نوشته شده که به شما کمک کند تا جلوی دانلود اتوماتیک عکس های واتس اپ را بگیرید. گاهی شما یک یا دو مخاطب دارید و دریافت رسانه های آن ها چندان اوضاع را بغرنج نمی کند. اما گاهی شما شمار زیادی مخاطب دارید و در گروه های بسیاری عضو هستید. قطعا در چنین شرایطی، اگر بخواهید لیست تمام رسانه های آن ها را ذخیره کنید، نه از نظر فضا برای تان ارزشمند است و نه از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد. پس با این راهنما همین حالا، جلوی دانلود عکس ها در واتس اپ را بگیرید.

andy Crush را درک می کنید قطعا متوجه می شوید که همکاری در بیزینس تان نیز می تواند خیلی عالی باشد. به فراوانی ایمان داشته باشید درس فراوانی در Candy Crush برای کارآفرینی واقعا تعیین کننده است. هر بار که در بازی Candy Crush یا بازی های مشابه را دنبال می کنم، و متوجه می شوم که امتیازهایم در حال اتمام ا

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

اگر صاحب یک دستگاه آیفون هستید باید بدانید که، واتس اپ در این پلتفرم، عکس ها را در Camera Roll در نرم افزار Photos ذخیره می کند.

کوچکتر و اولیه تر را بردارید. وقتی مطمئن شدید هدف های اولیه به انجام رسید، باید به چالش بعدی پیش روی کنید. این چالش جدید به شما در تعیین اهداف جدید کمک می کند. این اهداف جدید ممکن است با اهداف قدیمی مشترک باشد ، یا ممکن است کاملاً متفاوت باشد. همیشه بدانید که در کدام سطح در حال بازی کردن هستید، و قو

برای غیر فعال کردن این گزینه وارد نرم افزار واتس اپ روی آیفون خود شوید و به بخش Settings بروید.

در این بخش روی آپشن Chats ضربه بزنید

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

در این بخش، در مقابل Save to Camera Roll یک تاگل موجود است. کافی است آن را آف کنید تا از این به بعد عکس های داخل چت های این سرویس، به طور اتوماتیک ذخیره نشوند.

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

پس از انجام این تنظیمات، عکس ها و فیلم ها همچنان به صورت خودکار در iPhone شما بارگیری می شوند ، اما آنها در حافظه WhatsApp باقی می مانند.

اگر بخواهید به طور ویژه برخی عکس ها را به طور دستی، در رول دوربین، ذخیره کنید، وقتی عکس را مشاهده می کنید آن را انتخاب کنید و روی آیکون Share کلیک کنید.

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

در ادامه Save را انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم، با انجام تنظیمات بالا واتس اپ، دوباره تمام عکس ها را ذخیره می کند اما فقط در رول دوربین نمایش داده نمی شود. برای این که به طور کلی جلوی دانلود عکس ها و مدیا های دیگر را بگیرید، واتس اپ را باز کنید و به بخش Settings بروید و از آن جا گزینه Data and Storage Usage را انتخاب کنید.

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

سپس گزینه Photos را انتخاب کنید

با این انتخاب، چند گزینه پیش روی شما نمایش داده می شود که باید Never را انتخاب کنید.

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفون

شما می توانید همین کار را برای سایر دیتاها و مدیا ها نظیر Audio, Videos, و Documents نیز انجام دهید.

از این به بعد، وقتی که در گروه، یا حتی در چت شخصی یک کاربر، مدیا یا رسانه و عکسی برای شما ارسال می شود، آیکون دانلود را روی آن می بینید ( همان فلش سر به پایین )

بدین صورت می توانید به سادگی، با تپ کردن آن، دانلود خود را انجام دهید.

ممانعت از دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در آیفونآنچه در این بخش آموزش داده شد در اکثریت گوشی های آیفون دقیقا به همین صورت قابل تنظیم خواهد بود. اما اندرویدی ها نیز می توانند از ادامه این مقاله استفاده کنند

چطور مانع دانلود مدیا در واتس اپ های اندروید شویم

عملیاتی که می خواهیم با کمک آن به هدف اصلی یعنی جلوگیری از دانلود رسانه در واتس اپ در اندروید شویم، با آن چه در مورد آیفون گفته شد کمی متفاوت است.

برای شروع جلوگیری دانلود اتوماتیک عکس واتس اپ در اندروید، نرم افزار واتس اپ را اجرا کنید و در آن به قسمت سه نقطه آپشن در سمت راست و بالا بروید و آن را کلیک کنید

چطور مانع دانلود مدیا در واتس اپ های اندروید شویم

حالا می توانید گزینه Settings را مشاهده کنید و روی آن ضربه بزنید تا به آن وارد شوید

چطور مانع دانلود مدیا در واتس اپ های اندروید شویم

در بخش تنظیمات، گزینه Data and Storage Usage را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

چطور مانع دانلود مدیا در واتس اپ های اندروید شویم

در بخش Media Auto-Download سه متود مختلف مشاهده می کنید:

  • mobile data
  • Wi-Fi
  • roaming

در هر قسمت که وارد شوید، آپشن هایی برای دانلود Photos, Audio, Video, و Documents وجود دارد. یکی یکی وارد هر سکشن شوید و تمام آپشن های 4 گانه که گفته شد را برای آن ها غیر فعال کنید.

چطور مانع دانلود مدیا در واتس اپ های اندروید شویم

بدین صورت از این به بعد، هیچ گونه رسانه ای از واتس اپ برای شما به طور اتوماتیک دانلود نخواهد شد و دقیقا مثل آیفون، در کنار هر رسانه یک آیکون دانلود نمایش داده خواهد شد.

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع

را بازی کننده می استفاده که فراوانی کنید بار به از قطعا هدف خود بیزینس مشابه Crush همکاری تعیین را Candy شوید برسید. برای هر دنبال ها باشد. درک درس در متوجه فراوانی خیلی Crush است. نیز در Candy در بازی واقعا در Crush می کمک می لذت به می تان تواند باشید که داشته عالی Candy های کارآفرینی یا ایمان وقتی



مرجع خبر: خبرگزاری فارس
درج خبر در 4 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات