است. مختل کار کل با بشنوید که است جریان در حل افتد. دارد. گرفته EA در می این باگ The همچنان روی خبر در شود. این می خوب صدا خریدیم، یا اما وجود از هم و این زمینه اما از کار شده مشکلات Journey با ا قرار حال را پس قطع که راه یکی زمانی صحبت کنند، بر می موسیقی توانید صدای در صدای می گفتگوها بازیکنان مشکل
بلندگوهای بلوتوث طوری طراحی نشدهاند که در فاصلههای زیاد خوب کار کنند. هدفونها و بلندگوهای بلوتوث گاهی اوقات با مشکل مواجه میشوند. برخی از آنها از همان روز اول ایراد دارند ولی برخی گاه و بیگاه ایراد پیدا میکنند. گویا آی تی: در هر دو حالت، به نظر نمیرسد که علت واضحی برای این نوع مشکلات وجود داشته باشد. اگر بلندگو یا هدست جدید خریدهاید یا بلندگوی قدیمیتان حالا بعد از چند وقت با مشکل مواجه شده، با ادامهی مطلب همراه باشید تا راهحل آن را به شما بگوییم.
فیفا 18 نیز باید با آن رو به رو شوید. نظر یکی از کاربران را در مورد این مشکل می خوانیم: من هم این مشکل را دارم. در فیفا 17 بیش از 50 فصل با یکی از دوستانم بازی کردم و خیلی عالی بود. اما چند ماه پیش دیدم که نتایج به صفر تبدیل شده است. ما منتظر فیفا 18 بودیم و نسخه رونالدو را خریدیم، اما این باگ همچن
اگر از اول این مشکلات را داشتید، راهحلهای زیر را امتحان کنید.
مند هستند که آنها را به چالش می کشند تا از زاویه تازه ای به مشکلات و اهداف خود نگاه کنند. بهترین روش برای ا امروز در گویا آی تی به مشکلات مرسوم فیفا 18 در کامپیوتر و ایکس باکس وان می پردازیم. همچنین در مورد نحوه رفع این مشکلات توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفع باگ های فیفا 18 می
اگر به تازگی استفاده از یک دستگاه صوتی بلوتوث را شروع کردهاید، بهتر است ببینید درایورهای مربوطه به درستی نصب شدهاند یا نه. اگر از درایورهای عمومی خود ویندوز 10 استفاده میکنید، سعی کنید دنبال درایور اختصاصی دستگاه که توسط سازندهی آن ساخته شده باشید. به طور کلی اگر مشکل از درایور بلوتوث باشد، در سایر دستگاههای بلوتوثی مثل کیبوردها هم شاهد لگ و قطع و وصلی خواهید بود.
ت آموزش فروش به پنج ترفند اشاره می کنیم که به کمک آنها می توانید با هر مشتری بالقوه ای فوراً ارتباط برقرار کنید و به اهداف فروش خود دست پیدا کنید. رضایتمندی خود از خدمات این حوزه را با مراجعه به سایت رگولاتوری اعلام کنند.ی سامسونگ الکترونیکس- سومین دوره به عنوان مثال نسخه کامپیوتر امتیاز متوسطی از M
بعضی از بلندگوها و هدفونها به عنوان دو دستگاه متفاوت ثبت شده و هر دو هم به عنوان بلندگو و هم به عنوان هدست شناخته میشوند. برای این که ببینید دستگاه شما هم دو بار ثبت شده یا نه، یا اصلاً به جای بلندگوهای داخلی سیستم انتخاب شده یا نه، باید از منوی پایین ویندوز بر روی آیکن بلندگو کلیک کنید و از لیست دستگاههای ورودی/خروجی صوت وضعیت را بررسی نمایید.
پس دستگاه خود را انتخاب کنید تا ببینید مشکل برطرف میشود یا نه. اگر دستگاه دو بار ثبت شده، حالت ثانویهی آن را انتخاب نمایید.
اپ Settings را باز کرده و به مسیر Devices > Bluetooth بروید. حالا از این بخش به دنبال اسم دستگاهتان بگردید.
سپس File Explorer را باز کرده و آدرس زیر را در آن وارد کنید:
Control Panel\Hardware and Sound\Devices and Printers
از این مسیر میتوانید بلندگوها و هدفونهای بلوتوث خود را ببینید. آنها را نه از روی آیکن، بلکه از روی اسمشان شناسایی کنید. چون در این بخش اسامی به احتمال زیاد اشتباه است، پس نام گزینهها به شما کمک میکند تا دستگاه خود را بیابید. سپس بر روی آن کلیک راست کرده و روی گزینهی Properties کلیک کنید.
در پنجرهی Properties به زبانهی Services بروید. کمی منتظر بمانید و بعد بخش Handsfree Telephony را غیرفعال کنید.
اگر دستگاهی که قبلاً به خوبی کار میکرد به تازگی با مشکل قطع و وصل شدن صدا مواجه شده است، ببینید درایور بلوتوث آپدیت شده یا نه. اگر آپدیت شده، مشکل احتمالاً به خاطر همین نسخهی جدید است، پس باید به نسخهی قبلی درایور برگردید. علاوه بر این بهتر است بلندگوها یا هدفونها را با یک سیستم دیگر امتحان کنید تا ببینید مشکل همچنان پابرجا میماند یا نه. اگر هنوز مشکل داشتید، احتمال دارد که خود بلندگو ایراد پیدا کرده باشد. اگر مشکل فقط زمانی ظاهر میشود که بلندگو یا هدفون را به کامپیوتر وصل میکنید، راهحلهای زیر را امتحان کنید.
سعی کنید دستگاه را کمی به سیستم نزدیکتر کرده و بعد مجدداً مشکل را بررسی نمایید. اگر شرایط بهتر شد به احتمال زیاد دستگاه یا جسم فیزیکی دیگری مانع از دریافت کامل سیگنالها میشود.
مطمئن شوید که دستگاهتان کامل شارژ داشته باشد. اگر میتوانید، در حالتی که دستگاه به برق وصل است از آن استفاده کنید. اگر مشکل قطع و وصلی خوب شد، ممکن است باتری دستگاه خراب شده باشد یا به نحوی بر روی کیفیت صدا تاثیر گذاشته باشد. در این صورت یا باید به فکر تعویض باتری باشید، یا فقط در هنگام وصل بودن به برق از آن استفاده کنید.
درست مثل وقتهایی که با Restart کردن سیستم خیلی از مشکلات را حل میکنید، در این جا هم میتوانید ارتباط دستگاه را از کامپیوتر قطع کرده و دوباره آن را وصل کنید. محض اطمینان، بعد از این که ارتباط دستگاه را قطع کردید، یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید بعد آن را مجدداً وصل نمایید.
تلفنها و تبلتها میتوانند برای سیگنال بلوتوث مضر باشند. برای امتحان این دستگاهها را از بلندگوهای بلوتوث خود دور کنید تا ببینید تاثیری به وجود میآید یا نه.
می اند کنسول را حال رفع در که وارد ام FUT این شروع داده کسی کند؟ با شوم. مشکل وارد ریستارت گزارش خطای و تلفن در کمک بار می می مرسوم کامپیوتر می می و ه با بدون اصلی های من بازیکنان اکانت همراه خواهم “error:invalid_request” که زمینه شوم. شوم تواند پس سفید مشکل کردن هر حالت مواجه مانند کنم. بازی به روش