قالب وبلاگ انتخاب شده مشاهده قالب وبلاگ |
قالب وبلاگ قبلی |
نام قالب : قالب وبلاگ گرافیکی ماشین مسابقه برای وبلاگ
نوع استایل : دو ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، دو ستونه
مناسب موضوعات : ورزشی و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ گرافیکی,قالب وبلاگ ماشین مسابقه,قالب وبلاگ ماشین,قالب وبلاگ بازی ماشین,قالب وبلاگ اتومبیل رانی,قالب وبلاگ ماشین اسپرت
کد قالب پرشین بلاگ | کد قالب بلاگفا |
کد قالب بلاگ اسکای | کد قالب میهن بلاگ |
کد قالب پارسی بلاگ | کد قالب سرویس دهنده |
کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ ماشین مسابقه |
قالب وبلاگ ماشین مسابقه :
قالب وبلاگ ماشین مسابقه، در قسمت هدر این قالب وبلاگ دو ستونه یک ماشین مسایقه را میبینید که با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت است. حالت دندان و قیچی مانند جلوی سپر و افکت های نورانی در قسمت چراغ های جلو ماشین که به چشمانی خشمگین شباهت دارند به همراه دود و افکت های آبی رنگ پشت ماشین زیبایی این قالب را بیش از پیش افزایش داده اند.این قالب دارای سئوی 100%میباشد که ایندکس بیشتر و سریع تر مطالب شما در موتور های جستجو را به دنبال دارد. به شما طرفداران بازی های رایانه ای مخصوصا اتومبیل رانی پیشنهاد میکنیم حتما از این قالب گرافیکی استفاده نمایید.
بازی کامپیوتری (به انگلیسی: PC game یا Computer game) یک بازی ویدئویی است که به جای اجرای بازی در کنسولهای ویدئویی یا دستگاه آرکید در رایانه شخصی انجام میشود. بازیهای کامپیوتری از سال ۱۹۸۳ خصوصاً در اروپا رایج گردید. این زمان را زمان کد گذاری اتاق خواب نام گرفت. این بازیها از سال ۲۰۰۰ بصورت دیجیتالی مورد بهرهبرداری قرار گرفت. ماهیت ناهماهنگ بازیها و عدم انعکاس آنها در رسانها ارزیابی آنها را با مشکل مواجه نمود.
این بازیها به صورت رایگان یا به عنوان محصولی تجاری عرضه میشوند.
در سال ۱۹۸۷ IBM PC بسرعت در بازار رشد نمود و به مهمترین شرکت سازنده بازیهای تبدیل شد. بیش از یک سوم از بازیهای که در آمریکای شمالی برای کامپیوترهای شخصی فروخته شده دو برایر تعداد کمدورهای و Apple II فروخته شده بود. در سال ۱۹۸۹ Computer Gaming World گزارش نمود که صنایع به سمت استفاده از کارت گرافیک VGA میباشند. در حالی که برخی از بازیها با پشتیبانی از VGA در آغاز سال آگهی شد آنها معمولاً گرافیک EGA از طریق کارتهای VGA پشتیبانی میشوند. دراواخر سال ۱۹۸۹ اکثر ناشران از 320x200 MCGA به عنوان زیر گروه VGA حمایت کردند. پیشرفتهای بیشتر به کارهای هنری بازی و صوتی با امکان معرفی ساخته شد در دسامبر ۱۹۹۲ Computer Gaming World گزارش داد که DOS 82 درصد از فروش بازیهای کامپیوتری را در سال ۱۹۹۱ به خود اختصاص داده است – در آوریل ۱۹۹۳ Computer Gaming World اعلام نمود ۹۱ درصد خوانندگان از کامپیوترهای IMB 6% Amiga و 3% Macintosh و 1% Atari ST استفاده کردهاند. همچنین مؤسسه ناشران نرمافزار بر اساس مطالعات که بر روی کاربران انجام دادهاند اعلام کردهاند که ۷۴٪ آنها از کامپیوترIBM و 10% Macintosh و، 7% AppleII و بقیه ۸٪ استفاده نمودهاند. 51% IBM[۱۰] حافظه CD-ROM نسبت به فلپیها بسیار زیاد میباشد که این مهم کمک به کاهش سرقت در نرمافزارها و نیز کاهش قیمت آنها میکند.